آخرین اخبار

24. اسفند 1397 - 14:10   |   کد مطلب: 32232
امام جمعه اسدآباد در آخرین خطبه نمازجمعه سال ۹۷:
دفاع از اسلام را باید از حضرت علی (ع) الگو گرفت
امام جمعه اسدآباد گفت: دفاع از اسلام را باید از حضرت علی (ع) الگو گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با اشاره به سالروز ولادت حضرت امیر المؤمنین علی (ع)، گفت: ایشان دارای ویژگی‌هایی است که منحصر به فرد بوده و یکی از ویژگی‌ها به دنیا آمدنشان در کعبه است.

 

وی افزود: وجود حضرت علی (ع) به عنوان امام اول شیعیان افتخاری برای ما است که باید به آن بالید.

 

امام جمعه اسدآباد بر الگوگیری از حضرت علی (ع)  به خصوص در دفاع از اسلام تآکید کرد و گفت: آغاز مراسم معنوی اعتکاف همزمان با لحظه تحویل سال است که نباید از آن غافل شد.

 

وی از مردم خواست که نوعید اموات خود را یک روز قبل از عید نوروز برگزار کنند تا مردم به مراسمات صله‌رحم و سفرهای خود برسند.

 

حسینی‌مجد با اشاره به هشدارهای پلیس در خصوص چهارشنبه اخر سال، از خانواده‌ها و والدین خو‌است که از فرزندان خود مراقبت کنند.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، حفظ نظام را از اوجب واجبات خواند و گفت: امروز باید هر کسی در هر سلیقه شخصی از اصلاح طلب تا اصولگرا دلش برای نظام بسوزد، و مقابل دشمن و بیگانه صف‌آرایی و انسجام داشته باشد.

 

امام جمعه اسدآباد در بخش پایانی سخنانش از زحمات آیت‌الله محمدی، امام جمعه اسبق همدان قدردانی و حضور آیت‌الله شعبانی را در نمایندگی ولی فقیه تبریک گفت‌.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal