آخرین اخبار

14. آبان 1397 - 14:48   |   کد مطلب: 31522
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 4 نفر در 7 عملیات انجام شده طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان نجات یافتند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدرضا بیاناتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع با اشاره به اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 486 تماس در سامانه 125 همدان به ثبت رسید که 7 مورد از تماس‌ها منجر به انجام عملیات شد.

وی با بیان اینکه 15 تماس ثبت شده در سامانه به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است، گفت: 140 مورد از تماس‌های ثبت شده نیز طی این مدت اشتباه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: متأسفانه تماس‌های با هدف ایجاد مزاحمت با 324 مورد بیشترین تعداد تماس‌های ثبت شده را در این بازه زمانی به خود اختصاص داد.

وی به 7 عملیات انجام شده اشاره کرد و افزود: دو عملیات اطفاء حریق و 5 عملیات امداد و نجات طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان به سرانجام رسید.

بیاناتی تصریح کرد: حریق یک منزل در حصار مطهری و حریق پیک نیک در پشت انبار نفت انجام عملیات اطفاء حریق را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در کولانج و آرامگاه بوعلی، نجات حیوانات در کوچه قصابان، حادثه برخورد خودرو با تیر چراغ برق در بلوار فرودگاه و رهاسازی اعضای بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه 19 نیز انجام عملیات امداد و نجات را به دنبال داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 4 نفر در 7 عملیات انجام شده طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان نجات یافتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal