آخرین اخبار

19. آبان 1397 - 13:09   |   کد مطلب: 31536
فرماندار اسدآباد در کمیته حقوق شهروندی مطرح کرد
از رؤسای ادارات گله نداریم/زیرمجموعه توجیه شوند
فرماندار اسدآباد تأکید کرد: از رؤسای ادارات شهرستان گله ای نیست اما زیرمجموعه آنها باید توجیه شوند و برخورد با ارباب رجوع را آموزش ببیننند .

به گزارش آوای سیدجمال، کریم حمیدوند در کمیته صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: وظیفه ما کار و خدمت به مردم است و فلسفه تشکیل میز خدمت نیز درهمین راستاست.

 

وی با با تأکید بر تشکیل میز خدمت در ادارات شهرستان اسدآباد بدون استثنا، گفت: میز خدمت برای آن در ادارات تشکیل شد که فساد اداری کمتر و خدمت رسانی به مردم راحت تر باشد و البته استثنایی برای این امر قائل نشده اند و حتی اداراتی که ارباب رجوع کمتر هم دارند، باید آن را برقرار کنند.

 

فرماندار اسدآباد با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات، افزود: به هیچ وجه اجازه نداریم با ارباب رجوع رفتار بد و غیر شئونات اسلامی داشته باشیم.

 

وی به با انتقاد از برخی رفتارها ناشایست در بیمارستان حضرت قائم(عج)، گفت: یک روز شاهد برخورد یک نگهبان با همراه یک بیمار بودم که انتظار می‌رود در این نوع اماکن  کارکنان توجه بیشتری داشته باشند.

 

حمیدوند تأکید کرد: از رؤسای ادارات شهرستان گله ای نیست اما زیرمجموعه آنها باید توجیه شوند و برخورد با ارباب رجوع را آموزش ببیننند .

 

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه به خاطر مسائل جناحی خوب رفتار نکرده ایم و این خطاها همه به پای نظام نوشته می‌شود و باید این موضوعات را توجه بیشتر داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal