آخرین اخبار

1. آذر 1397 - 19:31   |   کد مطلب: 31603
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان گفت: سوم آذرماه همایش تجلیل از جهادگران، مجمع جهادی استان و مجمع خیرین توسط سازمان بسیج سازندگی برگزار و از 10 نفر از کارآفرینان نمونه تقدیر خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، شهرام صادقی در گفتگو با خبرنگار نافع با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی طی هفته بسیج، اظهار کرد: در مجموع برنامه‌های این هفته، 2 برنامه اساسی و چند برنامه جنبی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طی هفته بسیج افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استانداری از مهمترین برنامه‌ها بود، گفت: طی هفته برنامه‌هایی را خواهیم داشت که یک روز نیز مختص افتتاح پروژه‌ها در استانداری پیش‌بینی شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان بیان کرد: تعداد افتتاح پروژه‌های سازمان بسیج سازندگی طی هفته بسیج تقریباً 20 پروژه است.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌ها مربوط به سازمان بسیج سازندگی و سایر رده‌های سپاه استان است، افزود: ساخت خانه‌های نیازمند، بازسازی مساجد، آبرسانی و... از جمله پروژه‌هاست که با حضور مسئولان استانی در استانداری افتتاح شد.

صادقی در ادامه با بیان اینکه سوم آذرماه برگزاری همایش تجلیل از جهادگران، مجمع جهادی استان و مجمع خیرین از دیگر برنامه‌های این سازمان خواهد بود، تصریح کرد: خیرین همان دوستان جهادی هستند و از این افراد تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه هماهنگی و آسیب ‌شناسی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان طی هفته بسیج خواهد بود.

‌مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان خاطر نشان کرد: به پایگاه‌های مقاومت اعلام کرده‌ایم، خدمت‌رسانی به مردم در مناطق مربوط به خود در برنامه‌ داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات خانگی در شهرستان‌ها نیز طی این هفته صورت گرفته است، یادآور شد: در هر شهرستان یک نمایشگاه تحت عنوان محصولات خانگی و بومی برگزار شده است.

صادقی با بیان اینکه رونمایی از سامانه اطلاع از وضع جهادی نیز از برنامه‌های این هفته است، اظهار کرد: اطلاعات گروه‌های جهادی در این سامانه اطلاعات به ثبت می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه شورای جهادی شهرستان‎‌ها و مجمع جهادی طی هفته بسیج، گفت: مقرر است تمام اقشاری طی هفته بسیج در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی کنند به گونه‌ای است که هر یک ازاقشار بسیج در حوزه مربوط به خود خدمت‌رسانی می‌کند؛ پیش‌بینی می‌شود حدود 100 گروه اعزام خواهند داشت.

‌مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان بیان کرد: از 10 نفر از کارآفرینان نمونه در همایش تجلیل از جهادگران در سوم آذرماه، تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal