آخرین اخبار

26. آذر 1397 - 16:19   |   کد مطلب: 31737
استاندار همدان در آیین بزرگداشت سالروز شهید مفتح گفت: شهید بزرگواردرک صحیحی از وحدت میان دو قشر پیشرو جامعه داشتند و توسعه هدفمند کشور در گرو حرکت مسیر شهید مفتح‌ها است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرنگار نافع ، لحظاتی پیش آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی آغاز شد.

سعید شاهرخی، استاندار همدان با بیان اینکه شهید مفتح کاری شایسته در وحدت مردم داشتند، اظهار کرد: یکی از اصول و نکات مورد توجه رهبر کبیر انقلاب وحدت در عمل بوده که اگر به این موضوع نگاه عمیقی داشته باشیم پیروز میدانیم و تنها با انسجام می‌توانیم از مشکلات ایجاد شده بر سر عبور کنیم.

وی اضافه کرد: نقش و جایگاه ویژه شهید مفتح در وحدت جامعه اسلامی بی بدیل بوده زیرا این شهید بزرگواردرک صحیحی  از وحدت میان دو قشر پیشرو جامعه داشتند و کاری کردند که تا امروز به عنوان اقدامی شایسته در کشورباقی مانده است.

استاندار همدان با اشاره به  فرزند شهید مفتح که نماینده مردم تویسرکان در مجلس است، گفت: ایشان یک لحظه برای پیشرفت و آبادانی استان آرام ننشسته‌اند و توسعه هدفمند کشور در گرو گام برداشتن در مسیر شهید مفتح‌ها است.

وی تصریح کرد: در استان بین مسئولان وحدت رویه وجود دارد و لطف خداست که در سایه این وحدت و همدلی در پنج سال گذشته اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: ما به دنبال توسعه متوازن در استان هستیم و همه شهرستان‌ها دارای ظرفیت‌های فراوانی بوده که باید به این پتانسیل‌ها دقت کرده و طرح و برنامه بریزیم.

در ادامه حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان با اشاره جایگاه و مرتبه شهید مفتح در تاریخ انقلاب ایران گفت: شهید مفتح قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا یک سال بعد از آن خدمات شایانی به ایران و مردم این سرزمین داشته است.

مومیوند اظهار کرد: شهرستان تویسرکان در مقاطع مختلف از محرومیت‌ها و محدودیت‌های زیادی برخوردار بوده اما اکنون به رغم کمبود اعتبارات مالی، در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخورداری همه روستاهای شهرستان از نعمت گاز، خاطرنشان کرد: همچنین همه راه‌های روستاها راه آسفالته بوده و بیش از 70 روستای این شهرستان طرح بهسازی انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal