آخرین اخبار

3. دى 1399 - 13:23   |   کد مطلب: 37740
استاندار همدان گفت: مدیران برای برداشتن موانع و مشکلات پیش روی بخش تولیدی و تولیدکنندگان باید به صورت جهادی کار کنند به نحوی که شاهد رفع موانع در کوتاهترین زمان ممکن باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، «سیدسعید شاهرخی» روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، با تاکید بر رفع موانع و مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و بانکها برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان باید رویکرد تسهیل‌گری داشته باشند.

 

وی، اولویت اصلی دولت را معیشت، اشتغال و تولید دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات ارزشمندی در سطح استان همدان انجام شده است. 

 

 

شاهرخی از دستگاه های اجرایی، خدماتی و بانک ها خواست مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را حل و فصل کنند تا نیازی به ارجاع به کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نباشد. 

 

استاندار همدان، حفظ بیت المال و تسهیل در امر تولید را از وظایف مهم مدیران دانست و تاکید کرد: موفقیت مدیران منوط به تحقق این دو موضوع است. 

 

به گفته شاهرخی، روسای ادارات و بانکها باید رویکرد گره‌گشایی داشته باشند و به آن عمل کنند. 

 

او با قدردانی از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در راستای حمایت از بخش تولید و صادرات، افزود: ارتباط تنگاتنگ با تولیدکنندگان و صادرکنندگان موجب اشرافیت به مسائل و رفع گرفتاری فعالان این بخش در اسرع وقت می شود. 

 

شاهرخی از زحمات گمرک همدان نیز قدردانی کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر برای ترخیص ماشین آلات و تجهیزات واحدهای تولیدی شد. 

 

در این کارگروه تخصصی به مشکلات ۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان رسیدگی شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal