آخرین اخبار

28. آذر 1397 - 12:41   |   کد مطلب: 31749
فرماندار اسدآباد گفت: این شهرستان تنها شهر در استان همدان است که میدان بار ندارد و این امر موجب دست‌گردی میوه و افزایش قیمت‌ها شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اسدآباد،کریم حمیدوند ظهر امروز در کمیسیون تنظیم بازار  از تشدید بازرسی‌ها به مدت 3 روز برای کنترل قیمت کالاهای اساسی مردم همزمان با نزدیک شدن به شب یلدا خبر داد و اظهار داشت: تیم بازرسی باید بدون هیچگونه گذشتی با متخلفین و گرانفروشان برخورد کند.

وی در ادامه یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز در شهرستان را نبود کشتارگاه عنوان کرد و یادآورشد: هزینه‌های ایاب و ذهاب از همدان تا اسدآباد موجب آن شده که قیمت گوشت قرمز در این شهرستان به 70 هزار تومان افزایش یابد.

فرماندار همچنین با بیان اینکه سهمیه 40 تنی گوشت قرمز برای شهرستان اسدآباد کافی نیست، افزود: در این راستا نیاز است مسئولان استانی به دلیل پایین بودن در آمد مردم و نبود کشتارگاه و گرانی گوشت، سهمیه شهرستان را تا 60 تن افزایش دهند.

حمیدوند افزایش خودسرانه قیمت‌ها در برخی اقلام را تخلف دانست و تاکید کرد: با واحدهای صنفی که خوسرانه قیمت ها را افزایش دهند به شدت برخورد خواهد شد.

وی در ادامه از توزیع 70 تن برنج و 40 تن گوشت گرم با قیمت مصوب برای تنظیم بازار این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون 650 مورد بازرسی از بازار انجام شده که 19 نفر متخلف و گران فروش به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal