آخرین اخبار

28. آذر 1397 - 17:34   |   کد مطلب: 31751
امام جمعه سابق اسدآباد با بیان اینکه با کوتاهی مسؤولان و بی‌بند و باری اقتصادی مردم زیر بار فشارها له می‌شوند، گفت: برخی تصور می‌کنند که با مذاکره، سایه جنگ کمرنگ می‌شود اما این ملت با خون شهدا و استقامت مردم سایه را دور کرده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع؛ حجت الاسلام موسی سالمی در یادواره سردار شهید قهاری‌سعید و شهدای منطقه چهاردولی شهرستان اسداباد، با بیان اینکه دین، هم و غم مدافعان حرم است، اظهار کرد: پیام شهدا به ما حفظ اسلام، ولایت و رهبری به عنوان یک اصل است.

 

وی با اشاره به وجود غفلت‌های در سطح جامعه، گفت: امروز نباید از عمر خود غفلت کرد و باید بدانیم که عمری که می‌گذرد ذخیره یا جایگزین ندارد.

امام جمعه شهریار به شهدایی همچون شهید حججی‌ها و همدانی‌ها اشاره کرد که عمرشان برای انقلاب و دین فدا شد و افزود: عمر انسان قیمت دارد و نباید آن را به بهای پایین و در هر راهی صرف کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با هر ترفند و ابزاری می‌خواهد عمر جوانان ایرانی را بگیرد، افزود: جوانان نعمت‌های کشور هستند و باید قدر آنان را دانست.

سالمی با تأکید بر اینکه نباید از استعداد و توانمندی آحاد جامعه در کشور غفلت کرد، یادآور شد: برخی از مسئولان می‌گویند که ما توانمندی نداریم، مگر کم ثروت در کشور وجود دارد که نتوانیم از آنها استفاده کنیم.

 

وی ضمن اشاره به آن که با بی‌توجهی و کوتاهی مسئولان و همچنین بی‌بندباری و فشار اقتصادی در جامعه، تنها این مردم هستند که له می‌شوند، افزود: برخی این طور شعار می‌دادند که مشکلات اقتصادی و سایه جنگ با مذاکره کم می‌شود سایه جنگ با خون شهدا و استقامت ملت دور شد.

 

امام جمعه سابق اسدآباد با بیان این که برخی مسئولان هر وقت می‌خواهند کاری انجام دهند، همه چیز را به تحریم ارتباط می‌‍دهند، خاطرنشان کرد: مشکل اساسی در این بین عافیت طلبی مسئولان و دوری، غفلت و بی‌توجهی از خدمت به مردم است.
انتهای پیام/ن/10

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal