آخرین اخبار

8. دى 1397 - 17:12   |   کد مطلب: 31804
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از کمبود تخت‌های بیمارستانی در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده بعد‌از‌ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد اظهار داشت: شهرستان اسدآباد دارای 128 تخت بیمارستانی بوده که این میزان تخت بیمارستانی با توجه به میزان آمار جمعیت و حادثه خیز بودن گردنه اسدآباد و قرار گرفتن شهرستان در بزرگراه کربلا کافی نیست.

وی از صدور مجوز دولت برای 2 برابر شدن تخت‌های بیمارستانی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با این مجوز تعداد تخت‌های بیمارستانی اسدآباد از 128 تخت  به 250 تخت بیمارستانی افزایش می‌یابد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه مجوز ساخت بیمارستان دوم اسدآباد اخذ شده است، تصریح کرد: امسال  33 میلیارد تومان اعتبار ملی به  بخش بهداشت‌و‌درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اختصاص یافته که این میزان اعتبارات در سال گذشته  27 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به راه اندازی شدن ام آر آی و احداث و ساخت دانشکده پرستاری و بهداشت این شهرستان عنوان کرد: هرساله بر اساس شاخصه‌های درون و برون سازمانی وزارت بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که امسال در این ارزیابی‌ها دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در حوزه رضایتمندی با رشد 10 درصدی و ارائه خدمات مطلوب رتبه اول را کسب کرده و به خود اختصاص داده است.

رنجبرزاده همچنین با بیان اینکه مصوبه دولت برای توسعه دانشگاه‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گرفته شده و دارای ردیف اعتبار ملی بوده وباید  این امر پیگیری شود یادآور کرد: بعد از استقلال دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تعداد پزشکان عمومی و متخصص دانشکده علوم پزشکی شهرستان به 2 برابر افزایش داشته  و در حال حاضر در این شهرستان 26 پزشک متخصص و 10 پزشک عمومی فعالیت دارند.

وی افزود: پزشک  چشم، قلب ارولوژی، اطفال، بیهوشی، داخلی، زنان و زایمان، جراحی، ارتوپد، رادیو لوژی، پاتولوژی از جمله مواردی است که در این شهرستان دارای پزشک متخصص هستند.

در پایان، دکتر فرید یوسفی به عنوان سرپرست جدید  دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد  معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal