آخرین اخبار

19. دى 1397 - 15:45   |   کد مطلب: 31863
معاون فرماندار اسدآباد با اشاره به عدم اجرای مصوبات مربوط به منطقه محمودببگی سه بار جمله «عذر می‌خواهیم» را تکرار کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع پیش از ظهر امروز کارگروه ارتقاء وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت شهرستان اسدآباد به ریاست معاون فرماندار این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

در دستور کار این کارگروه بررسی و حل مشکلات محله محمودبیگی این شهر به عنوان یکی از مناطق حاشیه و محروم بود، که هیچ یک از مصوبات جلسه قبلی اجرایی نشده است.

 

این جلسه که به کمتر از نیم ساعت به طول انجامید، با سه بار عذرخواهی معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرستان اسداباد به کار خود پایان داد.

 

یزدان آزرمی گفت: این کارگروه با اولویت قرار دادن مشکلات محله محمودبیگی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، سلامت، عمرانی و امنیت چهارمین جلسه را پشت سر میگذارد اما متأسفانه هیچ کدام از دستگاه‌ها که شرح وظایفی دراین حوزه ها داشتند، مصوبات را اجرایی نکردند.

 

وی بعداز تکرار سه بار جمله عذرمی‌خواهیم، از رسانه ها خواست که این عذرخواهی مسئولان را به گوش اهالی محله محمودبیگی برسانند و بگویند که ما مدیون‌شان هستیم.

 

معاون فرماندار گفت: علی رغم حضور چندین بار در این محله محروم و حاشیه شهر و بررسی مشکلات آنان اما غالبا" در این منطقه اقدامی صورت نگرفته  است که باعث تأسف برای ما مسئولان است.

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal