آخرین اخبار

20. دى 1397 - 12:47   |   کد مطلب: 31865
توسط کانون‌های مساجد اسدآباد صورت می‌گیرد
اجرای ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی- هنری در فجر چهلم
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت: ۷۰ برنامه فرهنگی هنری توسط کانون‌های فرهنگی مساجد اسداباد در دهه فجر انقلاب امسال اجرا می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع از اجرای برنامه‌های متنوع در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: عمده این برنامه‌ها با موضوعات فرهنگی و هنری است که توسط کانون‌های فرهنگی مساجد اجرا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در سطح شهرستان اسدآباد، ۵۷ کانون فرهنگی مساجد وجود دارد که ۷۰ عنوان برنامه در این کانون‌ها انجام خواهد شد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد افزود:  از این تعداد، ۳۰ کانون در روستاها و مابقی در شهرهای آجین و اسدآباد است.

 

وی برگزاری عصر شعر انقلاب در فجر چهلم را از جمله برنامه‌های فرهنگی عنوان و اضافه کرد: این برنامه نیز توسط انجمن‌های ادبی شهرستان انجام می‌شود.

 

قاسمی گفت: در سطح شهرستان اسدآباد، چهار انجمن ادبی فعال بوده که سه مورد از آنها در شهر آجین و اسدآباد و یک انجمن در روستای کمشانه فعال است.

 

وی از برگزاری هشت کارگاه آموزش موسیقی عصر ایرانی در فجر چهلم خبر داد و گفت: این کارگاه نیز توسط هنرمندان در انجمن موسیقی عارف با دعوت از اساتید مجرب انجام می‌شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد ادامه داد: این کارگاه به صورت روزانه در سه الی چهار ساعت برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری کنسرت موسیقی عصر ایرانی توسط گروه حافظ شهرستان را از دیگر برنامه‌های فجر چهلم خواند و گفت: البته اجرای این برنامه‌ها به بعد از ایام فاطمیه موکول شده است.

 

 قاسمی برگزاری سه نمایش تئاتر، برپایی نمایشگاه عکس نماز به مدت یک هفته، برگزاری جشنواره جایزه ادبی استان در اسدآباد را از دیگر برنامه های فجر ۴۰ برشمرد.

انتهای پیام/ن/30

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal