آخرین اخبار

23. دى 1397 - 11:22   |   کد مطلب: 31881
16 بهمن‌ماه صورت می‌گیرد
توزیع 7 هزار قرص نان رایگان در اسدآباد
رئیس اوقاف و امور خیریه اسدآباد از توزیع 7 هزار قرص نان رایگان در اسدآباد طی ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، علی قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان اسدآباد در ایام دهه فجر فاطمی اظهار کرد: در این مدت برگزاری مراسم «10 شب، 10 مسجد» در برنامه قرار دارد.

وی از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی از روستاهای بخش آجین اسدآباد به سمت امامزاده پیرسلمان(ع) خبر داد و از توزیع 3 هزار و 500 قرص نان رایگان در اسدآباد خبر داد و افزود: این مراسم 16 بهمن ماه در منطقه سیدان برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه اسدآباد با بیان اینکه 3 هزار و 500 قرص نان در منطقه شهرآب اسدآباد در همین روز توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: ایام دهه فجر فاطمی علاوه بر قرائت قرآن برنامه‌هایی چون شعرخوانی شاعران انقلابی، مداحی، فضاسازی و ... در بقاع متبرکه شهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران یادآور رشادت‌ها و ایثار بزرگ‌مردانی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و اکنون به 40 سالگی انقلاب رسیده‌ایم.

قبادی با اشاره به اینکه امروز صیانت از خون شهدا و انقلاب اسلامی وظیفه عموم مردم و مسوولان است بیان کرد:‌ در ایام فجر فاطمی برپایی خیمه‌های معرفت به منظور پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و مشاوره مسائل اخلاقی و خانوادگی در بقاع متبرکه شاخص اسدآباد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal