آخرین اخبار

14. بهمن 1397 - 11:55   |   کد مطلب: 31997
توسط بسیج جامعه پزشکی اسدآباد صورت گرفت
ارائه خدمات پزشکی به ۱۶۱۵ نفر از اهالی روستای کلیایی اسدآباد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی اسدآباد به هزار و ۶۱۵ نفر در منطقه کلیایی خدمات پزشکی، آموزشی ارائه شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمیدرضا علیرضایی امروز در گفت‌وگو با نافع از ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان در منطقه کلیایی اسداباد خبر داد و اظهار کرد:  در این اردوی جهادی تیم‌های پزشکی عمومی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، بهداشتی، مشاوره و غربالگری به منطقه کلیایی روستای طویلان علیا اعزام شدند.

 

وی گفت: در این اردو که ۳ پزشک عمومی، ۳ ماما، یک دندانپزشک حضور داشتند، خدمات پزشکی عمومی، مامایی، اقدامات نمونه‌گیری ،درمانی، مشاوره‌ای و غربالگری به مراجعین انجام شد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسداباد افزود: در این اردو همچنین خدمات پرستاری شامل کنترل علائم حیاتی، تست قند خون به تعداد ۸۰ نفر توسط دانشجویان فوریت‌های پزشکی و بهداشت عمومی انجام گرفت.

 

وی ادامه داد: همچنین برنامه مشاوره روانشناسی و آموزش‌های شیوه زندگی سالم، ازدواج، مهارت‌های فرزندپروری و آیین همسرداری برای مراجعین به تعداد ۳۵ نفر انجام گرفت.

 

علیرضایی افزود: در این اردو جهادی کارشناسان بیماری‌ها برای ۳۰ نفر از اهالی این منطقه کلاس آموزشی غربالگری سرطان برگزار کرد.

 

وی گفت: همچنین به تعداد ۴۰ نفر توسط کارشناس خانواده آموزش لازم در خصوص خود مراقبتی انجام شد.این مسئول از توزیع ۵۰ عدد پمفلت‌های آموزشی در این اردو خبر داد و افزود:

همچنین آزمایشگاه پارس همکاری لازم را در بررسی نمونه‌های اخد شده پاپ اسمیر توسط دکتر سلیمانی پاتولوژیست داشته است.وی یادآور شد: در این اردو خدمات ارائه شده پزشکی، درمانی، مامایی، مشاوره، آموزش و غربالگری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.

انتهای پیام/ن/20

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal