آخرین اخبار

4. اسفند 1397 - 17:38   |   کد مطلب: 32116
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد گفت: دهیار یک شخصیت حقوقی مستقل دارد که باید زمینه اقدام اتلاف سگ‌ها در این روستا پاسخگو باشد که آیا این امر با هماهنگی بوده یا خیر ؟ درصورتی که خلاف مقررات و موازین عمل کرده باشد با وی برخورد خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، یزدان آزرمی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد با اشاره به اتلاف سگ در روستای طویلان سفلی این شهرستان، اظهار کرد: دهیار یک شخصیت حقوقی مستقل دارد که باید زمینه اقدام اتلاف سگ‌ها در این روستا  پاسخگو باشد که آیا این امر با هماهنگی بوده یا خیر ؟ درصورتی که خلاف مقررات و موازین عمل کرده باشد با وی برخورد خواهد شد.

 

وی با اشاره به نبود امکانات و افراد برای زنده گیری سگهای ولگرد در این شهرستان، گفت: ما باید همه جوانب را از وجود بیماری هاری و غیره و سگهای زیاد در سطح شهر و روستاها درنظر بگیریم و البته اینکه این سگها تلف شدند در حال پیگیری هستیم که موضوع چه بوده است.

 

 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد با اشاره به نبود منشی پزشکان در بیمارستان قائم(عج) از این وضعیت انتقاد کرد و خواستار حل این مشکلات شد.

 

همچنین دراین کارگروه تلفن 190 از سوییکی از معاونان دانشکده برای رسیدگی به تخلفات پزشکی و بهداشتی در ایام نوروز اعلام شد.

 

همچنین ازآماده باش  کارکنان بیمارستان و فوریتهای پزشکی و لغو مرخصی های آنان در ایام نوروز خبر داد.

 

رئیس فوریتهای پزشکی اسدآباد هم از وجود سه پایگاه امداد جاده ای در گردنه اسدآباد، پیرملو و آجین خبر داد و گفت: این پایگاهها در ایام نوروزدر حالآماده باشد قرار دارند.

 

امیر قبادی از راه اندازی یک پایگاه امدادجاه ای در وندرآباد خبر داد و گفت: انتظار میرود مسئولان کمک و همراهی کنند تا این پایگاه راه اندازی شود.

نافع

‌انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal