آخرین اخبار

14. اسفند 1397 - 9:56   |   کد مطلب: 32179
با موافقت شورای شهر و شهرداری؛
موافقت تجاری‌سازی 9 مدرسه اسدآباد اخذ شد
رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: با موافقت شورای شهر و شهرداری اسدآباد 9 مدرسه این شهر به صورت تجاری در می‌آیند که درآمد حاصل از آن صرف مدارس مجری طرح و مدارس محروم برای تعمیرات، تجهیزات و امورات آموزشی و پرورشی خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، رحمان سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع در خصوص تجاری‌سازی مدارس، اظهار کرد: طرح تجاری‌سازی مدارس جزء مصوبه مجلس و هیأت دولت است و این اجازه را به آموزش وپرورش می‌دهد که بدون پرداخت هرگونه عوارضی نسبت به تجاری‌سازی قسمت‌های بلااستفاده اقدام کند.

وی افزود: در حال حاضر ۹ مدرسه در شهر اسدآباد به عنوان مجری طرح تجاری‌سازی معرفی و موافقت لازم اخذ شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد ادامه داد: این مدارس شامل خلیج فارس، ۱۵ خرداد، دبیرستان‌های حضرت خدیجه(س)، شهدای شنام، شهید هنری، شهید سلیمانیان و دبستان شهید میرزایی و کانون شهید طائفی است که در راستای اجرایی شدن بند (ه) تبصره 9 قانون بودجه کل کشور برای تغییر کاربری قسمتی از املاک آموزشی اعلام شدند.

 

وی تصریح کرد: قسمتی از فضای برخی مدارس خللی در روند آموزش و پرورش دانش‌آموزان ایجاد نمی‌کند و می‌توان با درآمدزایی به امورات مدرسه و دانش‌اموزان بیش از گذشته رسیدگی کرد.

 

سجادی افزود: می‌توان فضاهایی از مدارس را تبدیل به مغازه کرده و اجاره داد و درآمد حاصل از این کار را صرف مدارس مجری طرح و مدارس محروم برای تعمیرات، تجهیزات و امورات آموزشی و پرورشی کرد.

 

وی تأکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات تخصیصی جهت فعالیت‌های آموزش و پرورش این درآمدها کمک شایانی در کیفیت‌بخشی این‌گونه فعالیت‌ها خواهد کرد و با درآمدزایی از طریق اجاره این فضاها دیگر نیازی به دریافت کمک‌های مردمی نخواهد بود هر چند افرادی خیری هستند که به مدارس دولتی کمک می‌کنند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: در موافقت تجاری‌سازی برخی مدارس شهر اسدآباد فرماندار، شورای شهر و شهرداری کمک شایانی داشتند که از آنها قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ن/10

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal