17. اسفند 1397 - 15:06   |   کد مطلب: 32198
امام جمعه اسدآباد گفت: سیدجمال الدین دردهای اجتماعی مسلمانان را مطرح کرده و پیگیر بود و مهم‌ترین دردها را استبداد داخلی و استعمار خارجی دانست و مبارزاتی در این زمینه داشت.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به درس‌هایی از قرآن، اظهار کرد: گاهی با یک گران‌فروشی و کم‌کاری، عبادت یک عمرمان را به باد می‌دهیم.

 

وی با اشاره به بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی در روز ۱۸اسفند، گفت: سیدجمال‌الدین اسوه بیدارگری بوده که در این دیار چشم به جهان گشود.

 

امام جمعه اسدآباد به فرمایشات رهبر انقلاب و شهید مطهری در باب شخصیت فرزانه سیدجمال الدین اشاره و خاطرنشان کرد: وی دردهای اجتماعی مسلمانان را مطرح کرده و پیگیر بود و مهم‌ترین دردها را استبداد داخلی و استعمار خارجی دانست و مبارزاتی در این زمینه داشت.

 

وی سیدجمال الدین را برای دیار اسدآباد افتخار خواند و افزود: مردم و مسئولان استان و شهرستان باید به خود ببالند که چنین شخصیتی اهل این دیار است.

 

حسینی‌مجد با اشاره به سخنی از سیدجمال‌الدین اسدآبادی که ملت‌ها به علم و دولت‌هابه عدالت زنده هستند، گفت:، امروز آیا فاصله طبقاتی، حقوق‌های نجومی و چگونگی زندگی مرفهین با عدالت یکی است. یقینا نه! و باید در جامعه اسلامی مردم همرنگ باشند و مسئولان همانند مردم زندگی کنند.

 

وی با اشاره به زندگی ساده رهبر انقلاب، بیان کرد: امروز باید مسئولان ما همانند رهبری ساده زیست باشند و ایشان را الگوی خود قرار دهند.

 

امام جمعه اسدآباد راه سیدجمال‌الدین را استقلال، آزادی و عدالت‌پذیری عنوان و خاطرنشان کرد: همه باید با عمل خود نه فقط گفتار ثابت کنند که نگاهشان به بیگانه نیست و البته این موضوع را بارها مقام معظم رهبری مطرح و تأکید کرده‌اند.

نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal