آخرین اخبار

13. اسفند 1400 - 19:41   |   کد مطلب: 41617
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه امروز هر آنچه از اسلام داریم از اندیشه های ناب امثال بزرگمردانی چون سیدجمال الدین اسدآبادی است، گفت: همایش بزرگداشتی با حضور دو وزیر علوم و ارشاد در دانشگاه سیدجمال برگزار می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ اسفند امسال با تأکید و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به روایتی از حضرت رسول اکرم ص پرداخت و گفت: انسان نباید با یک بید بلرزد، با اشاره ای به گناهان مرتکب نشود، بی تقوایی در جامعه زیاد شده که باید مراقبت کرد.

 

 

وی با تبریک ماه شعبان و فضائل و برکات آن ، بر قرائت مناجات شعبانیه تأکید و به سه مناسبت بزرگ ولادت حضرت امام حسین ع، امام سجاد ع، با عنوان روز جانباز، پاسدار پرداخت.

 

 

امام جمعه شهر اسدآباد به بندگی خداوند در سیره و روش امام حسین، قمر بنی هاشم ع و امام سجاد ع اشاره و بر الگوگیری از آنان تأکید کرد.

 

 

وی بااشاره به روز احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد، از خدمات آنان قدردانی کرد و کمک و دستگیری از نیازمندان را از سیره ائمه اطهار ع دانست.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به روز درختکاری، بر کاشت یک نهال از سوی تک تک افراد جامعه تأکید کرد و آن را صدقه جاریه خواند.

 

 

وی بااشاره به نامگذاری ۱۸ اسفند با عنوان روز سیدجمال الدین اسدآبادی، اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمود که سیدجمال کسی بود که برای اولین بار بازگشت به اسلام را مطرح کرد و او آغازگر اسلام به حاکمیت است.

 

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه امروز هر آنچه از اسلام داریم از اندیشه های ناب امثال بزرگمردانی چون سیدجمال الدین اسدآبادی است، ادامه داد: همایش بزرگداشتی با حضور دو وزیر علوم و ارشاد در دانشگاه سیدجمال برگزار می شود.

 

 

وی فرمایشات رهبر انقلاب را در روز عید مبعث بازگو کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal