آخرین اخبار

19. اسفند 1397 - 18:57   |   کد مطلب: 32206
در کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اسدآباد از فعالیت ۵۰ درصد مراکز خدمات درمانی خبر داده شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در آستانه ایام نوروز ۱۳۹۸، دومین جلسه کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اسدآباد به ریاست فرید یوسفی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، تشکیل شد.

 

در این جلسه، دستورالعمل کشوری سفرهای نوروزی در حوزه‌های بهداشت و درمان تشریح شد و معاونین و حاضرین در این جلسه درخصوص دستورالعمل یادشده به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

در ادامه نیز برنامه‌های نوروزی معاونت‌های دانشکده در ایام نوروز به تفصیل اعلام گردید و بر فعال بودن واحد دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲، از اول تا پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۸ تاکید شد.

 

نظری‌پویا معاون بهداشتی دانشکده در ادامه از برگزاری مانور شروع گشت‌های نوروزی واحد بهداشت محیط از تاریخ ۲۰ اسفندماه و از ساعت ۱۰ صبح، خبر دادند.

 

 یوسفی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز ضمن تأکید به اجرای برنامه‌های مدون و طبق دستورالعمل‌ها، اشاره کردند و بر نظارت مستمر و روزانه حوزه‌های بهداشت و درمان جهت پایش مداوم عرصه توزیع و مراکز خدمات درمانی، در ایام نوروز تأکید کرد

 

رئیس کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اسدآباد و رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، تصریح کرد.

 

طرح نوروزی به طور سراسری و رسمی از ساعت ۸ صبح ۲۵ اسفندماه سال‌جاری آغاز و تا ۸ صبح ۱۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت و این طرح در طی ۲۱ روز انجام خواهد شد.

 

یوسفی در پایان و در راستای تسهیل مراجعین و مسافرین به خدمات مطلوب درمانی در ایام نوروز، بر فعال بودن حداقل ۵۰ درصد مراکز درمانی در سطح شهرستان، تاکید کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal