آخرین اخبار

19. اسفند 1397 - 19:01   |   کد مطلب: 32207
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه باید از رویکرد جوان گرایی مقام معظم رهبری حمایت کرد، گفت: باید از جوانان تازه نفس استفاده کرد و تا زمانی که این جوانان در مسیر پیروی از رهبر معظم انقلاب و اسلام هستند، باید حمایت شوند و اگر از این مسیر کناره گرفتند، مردم باید از آنها کناره‌گیری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان گام دوم انقلاب باید بلندتر و مستحکم تر برداشته شود، اظهار کرد: گام اول انقلاب بسیار خوب بود اما بعضی از افراد با مسائلی که پیش آوردند برای مردم سختی‌هایی را درست کردند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب باید با تدبیر، مشکلات اسلام، مسلمانان و مردم کشور را برطرف کنیم.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب در گام دوم مستحکم ترو قوی‌تر از قبل به مسیر خود ادامه دهد باید دنبال رهبرانقلاب حرکت کنیم و هر کس در هر مسئولیتی که است باید به رهبری لبیک بگوید.

وی با اشاره به جوانگرایی در بیانیه گام دوم و انتصاب‌های اخیر رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: انتصاب افراد جوان بسیار شایسته است و جوانان باید در این انتخابات خودشان را نشان دهند و ثابت کنند.

این استاد حوزه عنوان کرد: جوانان باید همواره مراقب افراد و اطراف خود باشند که آنها را از مسیر و هدفشان منحرف نکنند.

 وی در ادامه با بیان اینکه جوان‌گرایی مطلوب است، افزود: جوانان باید از تجربه دیگران استفاده کنند و تحرک و نشاط داشته باشند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به حمایت از افراد جوان خاطرنشان کرد: باید از جوانان تازه نفس حمایت کرده و تا زمانی که این جوانان در مسیر رهبر معظم انقلاب و اسلام هستند باید حمایت شوند و اگر از این مسیر کناره گرفتند، مردم باید از آنها کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal