آخرین اخبار

20. فروردين 1398 - 15:18   |   کد مطلب: 32311
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از ارائه 27 هزار خدمت بیمارستانی طی ایام نوروز در اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، فرید یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اظهار کرد: این طرح در حوزه بهداشت از 20 اسفندماه سال گذشته و در سایر حوزه‌ها از 25 اسفندماه آغاز شد و در حال حاضر به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 570 مورد بازرسی از مراکز مختلف در حوزه بهداشت انجام شده است گفت:‌ در حوزه درمان طی این مدت 27 هزار خدمت بیمارستانی انجام شده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد با اشاره به 13 هزار ویزیت در بخش اورژانس خاطرنشان کرد:‌ 11 هزار و 531 بیمار به اورژانس مراجعه کرده‌اند.

وی  با بیان اینکه 75 مورد اعمال جراحی در حوزه درمان انجام شده و یک‌هزار و 533 نفر به آزمایشگاه مراجعه کرده‌اند گفت: 677 نفر به مرکز تصویربرداری مراجعه کرده‌ و 446 بیمار در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

یوسفی با اشاره به 83 بیمار بستری در بخش‌های ویژه خاطرنشان کرد:‌ 630 نفر به کلینیک تخصصی مراجعه کرده‌اند و تعداد مراجعین به اورژانس دندانپزشکی نیز 158 نفر بودند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش فوریت‌های پیش‌بیمارستانی گفت: 90 ماموریت شهری، 59 ماموریت جاده‌ای و 35 ماموریت تصادفی انجام شده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه به 64 مصدوم تصادفی و  114 مصدوم غیر تصادفی خدمت‌رسانی شد افزود:‌ در حوزه غذا و دارو، 10 مورد بازدید از عطاری‌ها و مراکز آرایشی و بهداشتی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به 15 مورد بازدید از داروخانه‌ها گفت: سه مورد بازدید از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید مواد غذایی انجام شده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal