آخرین اخبار

21. فروردين 1398 - 15:10   |   کد مطلب: 32318
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احداث بیمارستان جدید ۱۲۸ تختخوابی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت :برای احداث این بیمارستان 5 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده و در صورتی که دانشکده علوم پزشکی شهرستان در رابطه با زمین بیمارستان که به نام هلال احمر است قرار داد لازم را منعقد کند در تابستان با حضور وزیر بهداشت این پروژه افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث تونل در گردنه اسدآباد برای اولین بار در لیست قانون بودجه قرار گرفته،  تصریح کرد: اجرایی شدن این امر فاصله اسدآباد به همدان را از 45 دقیقه به 25 دقیقه با افزایش سرعت حرکت تقلیل می‌دهد.

 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین از احداث ساختمان دانشکده بهداشت شهرستان خبر داد و  ابراز کرد:احداث ساختمان دانشکده بهداشت در کنار ساختمان دانشکده پرستاری شهرستان با زیربنای 3 هزار متر تصویب شده که احداث آن در سال جاری آغاز  می‌شود.

رنجبرزاده  با بیان اینکه بحث MRI اسدآباد تامین اعتبار و مصوب شده خاطر نشان کرد: mri مربوط به شهرهای بالای 600 هزار نفر جمعیت بوده در حالی که با پیگیری های لازم دولت پرداخت 3 میلیارد تومان از دستگاه  mri شهرستان اسدآباد با جمعیت یکصد هزار نفری را قبول کرده که باید 3 میلیارد تومان مابقی را نیز دانشکده شهرستان پرداخت و تقبل کند که با  انجام این اقدام در  اسدآباد  mri راه‌اندازی می‌شود.

وی  تصریح کرد:راه‌اندازی آن در بیمارستان قائم(عج) شهرستان، اسدآباد به سمت قطب درمانی پیش خواهد رفت و در این راستا پذیرای شهرستان‌های همجوار خواهد بود.

رنجبرزاده همچنین از تصویب منطقه ویژه اقتصادی اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآورشد:سرمایه‌گذار این امر در حال انجام دادن کارها برای آغاز مقدمات بوده و با ابلاغ مصوبه سرمایه‌گذار مقدمات قطعه بندی و دیگر زیرساخت های منطقه را انجام می‌دهد که بدون شک راه اندازی این منطقه ویژه اقتصادی از نقش موثری در رونق اقتصادی شهرستان برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal