آخرین اخبار

24. فروردين 1398 - 14:59   |   کد مطلب: 32338
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف دو دستگاه خودروی سواری پرايد و یک دستگاه موتورسيکلت سرقتی در سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، افشین یاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کارآمدی مأموران گشتی در برخورد با جرایم و سایر رخدادهای انتظامی یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های پلیس‌های اجرایی است اظهار کرد: اواخر هفته گذشته در پی وقوع یک فقره تصادف خسارتی در داخل گردنه اسدآباد به همدان، مأموران گشت کلانتری 11 اسدآباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه، راننده یک دستگاه ماک کشنده با مراجعه به مأموران اعلام کرد که یک دستگاه سواری پراید از پشت به خودرو وی برخورد و بلافاصله با رها کردن خودرو از صحنه تصادف فرار کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد خودروی پراید دارای سابقه سرقت از شهرستان کرج است که به پارکینگ منتقل و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد.

وی در ادامه از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری یک متهم خبر داد و بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

یاری با اشاره به دستگیری 23 متهم در این مدت در شهرستان تصریح کرد: علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر و پنج فقره انواع سرقت، 14 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با تأکید بر حفظ و نگهداری صحیح اموال از سوی مالکان خواستار همکاری بیش از پیش مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی 110 شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal