آخرین اخبار

2. آبان 1403 - 7:47   |   کد مطلب: 48623
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از کشف 2 فقره سرقت و دستگيري سارق در اجراي طرح ارتقاء امنيت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سرهنگ مصيب شاهملکي در اين رابطه اظهارداشت : با وقوع چندين فقره خرده سرقت در سطح شهرستان وتشکيل همزمان قرارگاه مبارزه با سرقت، موضوع شناسايي ودستگيري سارق و يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات فني واطلاعاتي در اين مدت ، طرح مقابله با سرقت و دستگيري سارق يا سارقان با محوريت پليس آگاهي و همکاري رده هاي اجرايي در اين شهرستان اجرا شد.

سرهنگ شاهملکي ادامه داد : در نتيجه اجراي اين طرح 2 فقره سرقت اماکن خصوصي و منزل کشف و يک نفر سارق نيز در اين رابطه شناسايي و دستگير شد.

وي در تشريح ساير عملکرد رده هاي تابعه در اين مدت ، گفت: علاوه بر کشف مقاديري انواع موادمخدر، 7نفر معتاد متجاهر و يک نفر خرده فروش دستگير، که معتادان پس از غربالگري به مراکز ترک اعتياد و متهمان به مرجع قضائي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي از استمرار اجراي طرح ارتقاء فرهنگ شدآمدي با توجه به شلوغي معابر سخن به ميان آورد وخاطرنشان کرد: تعداد4دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسيکلت مزاحم و متخلف توقيف و روانه پارکينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه ضمن تاکيد بر رعايت توصيه ها و هشدارهاي پليسي پيرامون پيشگيري از سرقت، از شهروندان خواست:  موارد مشکوک را در اسرع وقت به فوريت پليسي 110 اطلاع دهند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal