آخرین اخبار

25. فروردين 1398 - 14:30   |   کد مطلب: 32343
روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعلام کرد
نظارت بر بوفه‌های مدارس اسدآباد توسط مهندسان بهداشت در حال انجام است
به دنبال انتشار پیام مردمی درخصوص عدم نظارت بر بوفه های مدارس، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد پیامی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز پیام مردمی را در کانال تلگرامی این رسانه منتشر کردیم که در ادامه آمده است و البته پاسخ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی هم در این رستا در کانال تلگرامی شان منتشر شد؛

سلام خانم نظری عزیز خسته نباشی و خدا قوت
ما جمعی از اولیای دانش آموزان این شهر هستیم که خواستیم از طریق شما صدایمان به گوش مسئولین برسد.
متاسفانه در مدارس سطح شهر ،از ابتدایی و راهنمایی گرفته تا دبیرستان حق بوفه مدارس به دست خدمتگزار مدرسه بوده و در درآمد حاصله، مدیر و مدرسه هیچ دخل و تصرفی ندارند.این بماند که شغل دوم خدمتگزاران است و از وجود دانش آموزان استفاده وافی و کافی میبرند،اما کاش کمی با نیت خیرخواهانه و دلسوزی به فکر تغذیه بچه های ما هم میبودند که دریغ،دریغ از رعایت انصاف برای توزیع اغذیه بهداشتی و مفید، که هر روز  اقلام زیان آور غیر بهداشتی و مضربصورت فراوان و بدون نظارت شبکه بهداشت و آموزش و پرورش به دست فرزندان ما میدهند و عامل اصلی تغذیه ی بد و تغییر مزاج دانش آموزان، همین بوفه داران مدارس می باشند.
در مدارس دخترانه که دانش آموزان، مادران فردا هستند صبح تا غروب هرروز از انواع چیپس و انواع خلالی ولواشک هایی با رنگ شیمیایی و.... تغذیه میشوند هیچ کس کوچکترین اعتراضی به این گونه فروشهای غیرمجاز ندارد.
ما به مدیر مدرسه ای اعتراض کردیم ولی درحد یک تذکر بود که آنهم ترتیب اثر داده نشد!!!
از شما میخواهیم به عنوان فعال رسانه، فرزندان مارا از بدترین نوع تغذیه که در مدارس شایع شده،نجات دهید.
واحد بهداشت مدارس در آموزش و پرورش چه کاره است؟
شبکه بهداشت شهرستان چه میکند؟
مگر فعالیت اینها ضامن سلامتی مردم نیست؟
سلامتی بچه های ما به خطر افتاده،لطفا مسئولین کاری بکنن.
در جامعه ای که هدف فقط درآمدزایی باشد و لو به هرقیمتی ، ارزش انسانیت زیر سوال میرود،پس به فریاد فرزندانمان برسید. از توجه شما سپاسگزارم.

 

پاسخ مسئولان دانشکده که درکانال تلگرامی منتشر شده؛

در این پیام آمده است که مصرف مواد غذایی ارتباط مستقیم با سلامت جسمی و در نتیجه آینده تحصیلی دانش آموزان دارد، لذا یکی از راه های توجه به سلامت این قشر نظارت مستمر بر بوفه‌های مدارس و این مهم با حساسیت بالا توسط گروه مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سالتحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ همچون ادوار گذشته در حال انجام و پیگیری است.

از شروع سالتحصیلی و از تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۳۹۷ تا ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۷، تعداد ۱۴ مورد مکاتبه با اداره آموزش و پرورش شهرستان، ماحصل نظارت مستمر این دانشکده بر بوفه مدارس و تغذیه سالم آینده‌سازان جامعه است.

 

انتهای پیام/ن

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

 https://t.me/avaseyedjamal

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal