آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1398 - 18:30   |   کد مطلب: 32507
مدیر اداره بهزیستی اسدآباد از پرداخت 280 میلیون ریال سرمایه کار بلاعوض به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر احمدی منش در گفت و گو با ایسنا ،منطقه همدان،اظهار کرد: بهزیستی این شهرستان سال گذشته افزون بر 280 میلیون ریال سرمایه کار بلاعوض جهت اشتغال و تقویت زمینه شغلی 6 نفر از بانوان سرپرست خانوار این شهرستان پرداخت کرد که 5 مورد از این اشتغال ها با پرداخت این میزان سرمایه کار بلاعوض موفقیت آمیز بوده است.

وی در ادامه تعداد زنان سرپرست خانوار بهزیستی این شهرستان را 202 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 44نفر از زنان تحت پوشش بهزیستی اسدآباد دارای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار(شهری)  و162 نفر از زنان ودختران روستایی دارای بیمه روستائیان وعشایر هستند .

احمدی منش همچنین تصریح کرد:سال گذشته افزون بر یک میلیارد 310میلیون ریال وام اشتغال برای 10نفر از بانوان سرپرست خانوار بهزیستی این شهرستان در زمینه دامداری ،خیاطی،فیلمبرداری …پرداخت کرده که کلیه این موارد اشتغال موفق بوده اند.

وی در ادامه سهمیه تعهد اشتغال سال گذشته بهزیستی این شهرستان را 55 نفر برشمرد و خاطر نشان کرد: بهزیستی اسدآباد سال گذشته با ایجاد 73 نفر اشتغال بیش از صد در صد سهمیه تعهد شده خود اشتغال ایجاد کرد.

احمدی منش اعتبار تخصیصی اشتغال به بهزیستی شهرستان در سال گذشته را از محل تبصره 16 افزون بر یک میلیارد و سی میلیون تومان بوده دانست و گفت:سهمیه تعهد اشتغال امسال بهزیستی شهرستان 56 نفر در نظر گرفته شده که هنوز تخصیص اعتبار ایجاد نشده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal