آخرین اخبار

18. دى 1402 - 8:00   |   کد مطلب: 47048
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی اسدآباد گفت: در دهه فجر امسال یک مسابقات قرآنی ویژه روستائیان و عشایر به صورت استانی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۵ دی‌ماه در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد داوریان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر همزمان با دهه فجر در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این دوره بیست‌ و ‌نهمین دوره مسابقات قرآنی است که حافظان و قاریان روستائی و عشایر می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

 

 

 وی با بیان اینکه این دوره مسابقات قرآنی برای آقایان و بانوان در رده سنی ۹ تا ۱۷ سال در رشته‌های مختلف است، افزود: البته شته‌های حفظ یک جزء (فقط مرحله استانی)، حفظ پنج جزء، قرائت تقلیدی و اذان (فقط مرحله استانی) برای آقایان و رشته‌های حفظ یک جزء (فقط مرحله استانی)، حفظ پنج جزء و قرائت ترتیل برای بانوان است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در خصوص رشته‌های مسابقات قرآنی رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال برای آقایان ر زمینه حفظ پنج جزء(فقط مرحله استانی)، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان و برای بانوان در رشته‌های حفظ پنج جزء (فقط مرحله استانی)، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل و قرائت ترتیل برگزار می‌شود

 

 وی یادآور شد: رشته قرائت تقلیدی ویژه آقایان در مقطع سنی ۹ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در این رشته باید یکی از موارد آیات ۱ تا ۱۸ سوره مبارکه بلد تلاوت استاد عبدالباسط، از آیه ۲۲ تا پایان سوره حشر تلاوت استاد منشاوی و یا از آیه ۲۵ تا ۲۵۲ سوره بقره تلاوت استاد مصطفی اسماعیل را ارائه دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین داوریان با بیان اینکه  هر نفر فقط در یک رشته می‌تواند شرکت کند، افزود: نفرات برتر مسابقات کشوری در سه سال گذشته که در هر رشته حائز رتبه کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستائی و عشایری شده‌اند امکان حضور مجدد در آن رشته را نخواهند داشت.

 

 وی با بیان اینکه این مسابقات فقط ویژه روستائیان و عشایر ساکن در روستاها و مناطق عشایری است، اذعان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات تا ۲۵ دی‌ماه جاری فرصت دارند به‌ صورت حضوری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد و به پیام‌رسان ایتا به آدرس @Mahfuz114 پیام دهند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری، ساعت ۸:۳۰ در محل سالن اجتماعات امام علی(ع) و سالن جلسات شهید پورش همدانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به‌ صورت همزمان برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal