آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1398 - 13:31   |   کد مطلب: 32515
شهردار شهر اسدآباد از اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی و آسفالت معابر این شهر خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، پیمان سبزه ای اظهار کرد:این میزان اعتبار با پیگیری نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ،در جلسه ای که چندی پیش با حضور معاون عمرانی وزیر کشوو و رییس سازمان همیاری و شهرداری ها تشکیل شد به این شهر برای انجام پروژه های عمرانی و آسفالت معابر اختصاص یافت.

وی در ادامه با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی های شهر اسدآباد گفت: افزایش پیشنهادی 30 درصدی کرایه تاکسی در دست بررسی است که در صورت نهایی شدن میزان افزایش آن به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

سبزه ای همچنین احداث پارکینگ را در نقاط شهر اسدآباد مهم برشمرد و تصریح کرد:با توجه به افزایش خودروها در شهر اسدآباد برای کاهش بار ترافیک سطح شهر احداث پارکینگ های عمومی یکی از نیازها بوده که در این راستا از سرمایه گذاران امر حمایت خواهیم کرد.

وی  در رابطه با وجود 3 نقطه خطر آفرین ناشی از گودبرداری و حفاری در شهر اسدآباد هم گفت:مالکان اصلی این گودبرداری ها موظف به انجام ایمن سازی این موارد هستند و در رابطه با یک مورد از گودبرداری ها و حفاری های فوق تاکنون یک مورد از طرف شهرداری به مالک اخطار داده شده که فعلا در این رابطه هیچ گونه اقدامی نکرده است.

سبزه ای تصریح کرد:با توجه به اینکه مالکان این گودبرداری ها مدعی بر نبود اعتبار و سرمایه لازم برای ایمن سازی گودبرداری های خود هستند لازم است شهرداری با تخفیفات ویژه در پروانه ساخت این مالکان را ترغیب به ایمن سازی کرده و تا حدودی با قرار دادن مصالح لازم آنان را در ایمن سازی این گودبرداری های خطر آفرین یاری کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal