آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1398 - 9:30   |   کد مطلب: 32528
سرپرست اداره آموزش و پرورش اسدآباد از تخصیص 500 میلیون تومان برای تجهیز و استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس اسدآباد خبر داد و گفت: ممکن است امسال بیشتر مدارس این شهرستان را به پیکج مجهز کنیم

به گزارش آوای سیدجمال، غلامرضا همایی لطیف در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با اشاره به اینکه تمام سیستم های گرامایشی مدارس شهرستان اسدآباد ایمن هستند، اظهار کرد: دراین شهرستان هیچ مدرسه ای که از بخاری نفتی استفاده کند، نداریم.

 

وی از تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس شهرستان اسداباد خبر داد و افزود: این اعتبارات به اداره کل نوسازی ابلاغ شده که درصورت وجود مشکلی در سیستم‌های گرمایشی و یا سرمایشی مدارس طی نامه ای این اعتبارات هزینه خواهد شد.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش اسدآباد افزود: سال گذشته نیز حدود 300 میلیون تومان برای تجهیز سیستمهای گرمایشی مدارس شهرستان هزینه شد.

 

وی گفت: تعداد کمی از مدارس اسدآباد از بخاری استاندارد و البته گاز شهری استفاده می‌کنند، که بنا داریم  این مدارس را با اعتبارات تخصیص داده شده مجهز به پکیج کنیم.

 

همایی لطیف اذعان داشت: دو مدرسه ای که در دو روستای بدون گاز قرار دارند، نیز توسط بخاری های برقی گرم می‌شوند.

 

وی تأکید کرد: سال گذشته سال خداحافظی اسدآباد با بخاری های نفتی بود و امسال نیز به دنبال ایجاد پیکج برای همه مدارس هستیم.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal