آخرین اخبار

18. خرداد 1398 - 13:31   |   کد مطلب: 32674
سرپرست اداره آموزش و پرورش اسدآباد:
مدارس از طرح و رنگ لباس فرم پارسال استفاده کنند
سرپرست اداره آموزش و پرورش اسدآباد با بیان اینکه مردم این شهرستان توان پرداخت 10 درصد بالاتر برای خرید لباس فرم دانش آموزان را ندارند، گفت: بهتر است که مدیران مدارس تا جایی که امکان دارد رنگ و طرح لباس فرم دانش آموزان در سال گذشته را تکرار کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، غلامرضا همایی‌لطیف در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ در خصوص بخشنامه وزارت آموزش و پرورش برای فروش لباس فرم دانش آموزی با قیمت 10 درصد بالاتر به دانش‌آموزان و خانواده‌‎های آن‌‎ها، اظهار کرد: ما بخشنامه وزارت را در خصوص لباسهای فرم اجرا نکرده ایم و تهیه و توزیع لباسهای فرم را به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان واگذارکردیم.

 

وی گفت: در جسله ای با اداره صنعت، معدن شهرستان قرار شد که تولید کنندگان پوشاک به ما پایین ترین قیمت تولید لباس فرم دهند .

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش اسدآباد با بیان اینکه امسال بنا داریم که رنگ و طرح لباس فرم دانش آموزان تغییر نکند  و هیچ اجباری نباشد تا به مردم فشاری نیاید، گفت: در جسله ای با مدیران تأکید کرده ایم که تغییر رنگ و طرح لباس فرم دانش آموزان اجباری نباشد و همان برای سال گذشته باشد؛ البته اگر کسی مایل  به خرید جدید است مانعی ندارد.

 

وی گفت: البت رنگ لباس فرم دانش آموزان برخی مدارس در سال گذشته بد رنگ بود و اینها باید تغییر دهند ولی مدارس دیگر بهتر است که تغییری در رنگ و طرح لباس فرم نداشته باشند.

 

همایی‌لطیف گفت: بعید می‌دانم بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص لباس فرم در اسدآباد اجرا شود چرا که مردم این شهرستان توان پرداخت 10 درصد را ندارند و ما بنا داریم که لباسی دوخته نشود و از لباسهای پارسال استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه بهتر است که مدیران مدارس تا جایی که امکان دارد رنگ و طرح لباس فرم دانش آموزان در سال گذشته را تکرار کنند، افزود: این امر دستوری نیست اما لباس فرم به نفع دانش آموز است و اگر لباس های سشال گذشته شان مناسب است، آن را بپوشند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal