آخرین اخبار

1. خرداد 1398 - 9:06   |   کد مطلب: 32564
درخواست روستاييان از استاندار:
از روستاهای چهاردولی بازدید کنيد
یکی از اهالی منطقه چاردولی شهرستان اسدآباد به نمایندگی از سایر اهالی از استاندار همدان خواست که از این منطقه بازدید کند و از نزدیک مشکلات آنها را ببيند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  خبرگزاری فارس از همدان، یکی از اهالی منطقه چاردولی شهرستان اسدآباد بارها با دفتر خبرگزاری تماس می‌گیرد، اسناد و تصاویری ارسال می‌کند تا محروم بودن این منطقه را اثبات و مشکلاتشان را بیان کند. به تفضیل از مشکلات مختلف روستاهایی چون سیاه‌گله، سمیران، قراکند، کمک‌علیا، علی‌آباد، ملاولی، قره‌بلاغ، سین غمشانه و ...  می‌گوید. برخی از درخواست‌هایش منطقی به نظر می‌آید. از خبرگزاری دعوت می‌کند تا پس از ماه مبارک رمضان به منطقه سفری داشته باشند تا از نزدیک با مسائل آشنا شوند. به گفته او فرماندار سابق اسدآباد تاکنون از این منطقه بازدید نکرده است. مهم‌ترین درخواستشان حضور شخص استاندار در 24 آبادی منطقه چاردولی اسدآباد است.

 

به گفته او یکی از اهالی منطقه نفوذ غیر قابل تصوری دارد که سال‌هاست بر منطقه حکمرانی می‌کند. این روستایی از وجود کود حیوانی رها شده در ورودی یکی از روستاها گلایه دارد که باعث ایجاد بوی متعفن و پدیدار شدن حشرات که برای سلامتی انسان‌ها خطرناک هستند، شده است اما از سوی متولیان عکس‌العمل مناسب صورت نمی‌گیرد.

 

درخواست بعدی او سامان دادن راه‌ها و جاده‌های روستایی است. به گفته این روستایی اهل منطقه چاردولی، تمام جاده‌های اسدآباد که به منطقه چاردولی محدود می‌شود، نامناسب است، از وضعیت نامطلوب کشاورزی که باعث مهاجرت روستاییان می‎شوند، سخن گفت و از متولیان امر خواست به درستی ورود کرده و کشاورزی را ارتقا دهند.

 

این روستایی از خبرنگاران شهرستانی نیز گلایه دارد، اما بلافاصله سخنش را اصلاح می‌کند و می‌گوید: البته خبرنگاران تا اندازه‌ای که می‌توانند از ما حمایت کنند و ما محدودیت‌های آنها را می‌دانیم.

 

داشتن حداقل یک خانه عالم برای چند روستای نزدیک به یکدیگر، خواسته دیگر این روستایی است. همچنین از ویران شدن خانه یک پیرمرد سخن می‌گوید که هیچ ارگانی حتی کمیته امداد نیز با وجود گزارش‌های پیاپی اقدامی نمی‌کند.

 

او همچنین بیان می‌کند: بنای امامزاده روستای حسن‌آباد خراب کردند اما تاکنون اصلاح نشده است.

 

این اهل منطقه چاردولی اسدآباد از آغاز فعالیت‌های انتخاباتی نیز گلایه‌هایی دارد که نامزدها بارها قول‌هایی دادند، اما پس از مدتی فراموش می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه شهرستان ما سرزمین عالم بی‌نظیری چون سیدجمال‌الدین است بیان می‌کند: امروز نسبت به گذشته پسرفت داشتیم و باید این مسأله نیز اصلاح شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal