آخرین اخبار

25. آذر 1398 - 15:22   |   کد مطلب: 34337
فرماندار شهرستان اسدآباد از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت مدرسه سه کلاسه سمیران خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی دوشنبه ۲۵ آذر در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: روستای سمیران از روستاهای بخش پیرسلمان با ۷۰۰ نفر جمعیت دارای ۸۰ دانش آموز در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه بوده که مدرسه سه کلاسه برای پوشش کامل این تعداد دانش آموز ضروری است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار از محل بازآفرینی محلات برای تعمیر و تجهیز پنج مدرسه در محلات بازآفرینی شهر اسدآباد اختصاص یافت، گفت: ۲۵ میلیون تومان نیز برای آمورش و پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی به حساب ۳۸ مدرسه سطح شهرستان واریز شده است.

 

درویشی با اشاره به دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد تصریح کرد: متاسفأنه این دانشگاه پس از گذشت بیش از ۱۰ سال هنوز دارای فضا و ساختمان لازم از خود نیست و به صورت استیجاری در شهرستان دارای فعالیت است و اگر بخواهیم دانشگاه آزاد اسدآباد در این شهرستان برند بماند باید برای آن به فکر یک ساختمان بوده تا از وضعیت استیجاری بودن رها و دغدغه دانشجویان این دانشگاه در رابطه با بحث فضای مناسب و کمبود فضا دانشگاه مرتفع شود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی به صورت استیجاری در حال استفاده از ساختمان هنرستان فاطمه الزهرا(س) آموزش و پرورش است، یادآور شد: تا زمانی که دانشگاه آزاد اسدآباد جایی را به عنوان ساختمان تملک کند می تواند این فضا را در اختیار داشته باشد و برای آموزش و پرورش این امر منعی ندارد.

 

درویشی در ادامه با اشاره به تعطیلی مدارس تصریح کرد: در مواقع نامساعد بودن شرایط جوی از این پس با توجه به اختلاف ۷ تا ۸ درجه ای دما در چهاردولی با مرکز شهرستان، تعطیلی مدارس براین اساس انجام خواهد شد.

 

امام جمعه اسدآباد هم پرداختن به نماز اول وقت و اهمیت دادن به نماز جماعت و توجه به مسائل فرهنگی و دینی را از مهمترین کارهای فرهنگی برای پیشگیری و کاهش آسیب ها و ناهنجاری های  اجتماعی و تقویت بنیان خانواده ها دانست.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal