آخرین اخبار

7. خرداد 1398 - 11:42   |   کد مطلب: 32612
عضو هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه آقای رئیس جمهور باید خود هم جهادگونه و مصمم در مدیریت کارها پیش ببرد و شرایط را برای افراد مسئول سخت کند، گفت: البته اگر در نیروی انسانی توانمند، شایسته و پاکدامن با کمبود مواجه است از ضعفهای رئیس جمهور و دولت است.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ در خصوص ایجاد معاونت بازرگانی در صنعت، معدن و تجارت کشور و انتخاب فردی به نام سینکی، اظهار کرد: در بحث وزارتخانه‌ها ساختار و تشکیلات اداری مشخص است و اگر چنانچه تغییر ساختاری هم در وزارتخانه باشد، باید به تصویب هیأت دولت برسد.

 

وی گفت: اینکه رئیس جمهور بخواهد معاونتی را در وزارتخانه تشکیل دهد در چارچوب قوانین و مقررات خود دولت هم نیست چنانچه مسیر قانونی آن هم طی شود، به لحاظ شکلی در انتخاب فرد هم باید وزیر مربوطه اعلام نظر کند و البته اگر افراد مسئله دار هم در معاونت ها قرار بگیرد، مجلس واکنش خود را نشان می دهد.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در  زمان مسئولیت آقای سینکی حرف و حدیثهای زیادی وجود داشت، هرچند ممکن است آدم ورزیده ای به نظر برسد، اما واکنش مجلس را به همراه خواهد داشت.

 

وی اذعان داشت: اقای رئیس جمهور تصورش بر این است که اگر وزارت بازرگانی از وزارت صمت مجزا شود، همه مشکلات کشور حل می‌شود در صورتی که مشکلات با جایگاه و پست دادن به افراد حل شدنی نیست بلکه باید نفرات سلامتی کاری و پاکدامنی درستی سرلوحه کاری داشته باشند.

 

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه آقای رئیس جمهور باید خود هم جهادگونه و مصمم در مدیریت کارها پیش ببرد و شرایط را برای افراد مسئول سخت کند، افزود: البته اگر در نیروی انسانی توانمند، شایسته و پاکدامن با کمبود مواجه است از ضعفهای رئیس جمهور و دولت است.

 

وی گفت: رئیس جمهور خود را محدود کرده و از آن شعار اعتدالی که می‌توانست از نیروی انقلابی و توانمند استفاده کند که این امر چندان انجام نشده است.

 

 نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: در پایان دوره مجلس تصور می‌شود که واکنشها به رییس جمهور زیاد خواهد بود و اگر دولت مراقبت نکند با چالش مواجه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر معاونت داخلی بازرگانی در وزارت صمت داریم و اقای قبادی مسئول آن است و گفت: اگر رئیس جمهور می خواهد معاونتی ایجاد نکند باید از راه قانونی آوارد شود و بگذارد که در گماردن افراد در پست و مسئولیتها وزرا خود تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal