آخرین اخبار

11. تير 1398 - 14:26   |   کد مطلب: 32823
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ابوالفضل و باران بیشترین نام برای پسران و دختران این شهرستان انتخاب شده است، گفت: ممنوعیتی برای انتخاب نام افراد در ثبت احوال وجود ندارد مگر اینکه نام معنای مناسبی نداشته باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، نادر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به نوع انتخاب نام برای افراد ، اظهار کرد:  فراوانی نام پسران در شهرستان اسدآباد در سال ۹۷ به ترتیب ابوالفضل، حسین، امیرعلی، امیرعباس، امیررضا، محمدطه، محمدیاسین، امیرحسین، امیرپارسا، علی و علیرضا بوده است.

 

وی فراوانی نام در دختران در اسدآباد را به ترتیب باران، رها، فاطمه، زهرا، حلما، اوا، بهار، آیدین، نازنین زهرا، یسنا خواند.

 

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد انتخاب نام برای فرزندان را مهم خواند و گفت: از اسامی فراوانی نام‌ برای دختران و پسران که بگذریم، انتخاب نام‌های عجیب و غریب هم در این شهرستان وجود دارد که بیشتر این نام‌ها ایرانی است

 

وی انتخاب نام برای افراد تازه متولد شده آزاد است، گفت: ما چیزی به نام ممنوع برای نامگذاری افراد نداریم، مگر اینکه نامی معنای نامناسبی داشته باشد وگرنه بلامانع است و هیچ مشکلی نداریم.

منبع: نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal