آخرین اخبار

17. تير 1398 - 15:28   |   کد مطلب: 32864
بخشدار مرکزی اسدآباد از اجرای جدولگذاری بیش از 20 روستای بخش مرکزی با اعتبارات دهیاری ها خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سلیمان نظری دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به اینکه اعتبارات دهیاری در سال گذشته نزدیک به دو میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: به همت دهیاری و صرف بیش از یک میلیارد تومان بیش از ۲۰ روستا پروژه جدول گذاری انجام شده است.

 

وی برگزاری کارگاه های آموزشی برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تشکیل شورای فرهنگی در سطح روستاها با محوریت روحانیت و توجه به فعالیتهای تشکل های مردمی بویژه در بحث کاهش آسیب های اجتماعی را از دیگر فعالیت بخشداری به همت دهیاران دانست.

 

بخشدار مرکزی اسدآباد با اشاره به ساماندهی ماشین آلات دهیاری‌ها، گفت: یک دستگاه آتش نشانی با صرف هزینه ده میلیون تومان تعمیر شده است.

 

وی تشکیل جلسات مشورتی دهیاران وشوراها، حضور و بازدید و سرکشی به روستاها با مسولین ادارات، مساعدت و برگزاری یادواره شهدا در مراکز دهستانها، برگزاری ورزش همگانی در تعدادی از روستاها وهمچنین تقویت ورزش روستایی، شرکت در جلسات تخصصی با موضوعات مرتبط با امور مردم، پی گیری مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران در بخش مرکزی را از دیگر فعالیتها خواند.

 

نظری دوست از لایه روبی رودخانه ها، ایجاد سیل بند، حذف کانال در مواقع بحرانی بویژه در ابتدای سال ۹۸ خبر داد و گفت: امسال لایه روبی در پانزده روستا با اعتبار 100 میلیون تومان از اعتبارات دهیاری انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز باید با روحیه ایثار و رویکرد جهادی به مردم خدمت کرد، گفت: زمان توجه به حاشیه سازی و پرداختن به حاشیه نیست و الحمدالله شهرستان ما از نعمت امام جمعه و نماینده مردم و فرماندار توانمند برخوردار است که همواره دغدغه خدمتگزاری به مردم را دارند.

عصرهمدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal