آخرین اخبار

8. مرداد 1398 - 15:01   |   کد مطلب: 33053
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: دسترسی جاده ملایر از قهاوند به آزادراه تهران قطعی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از عصر همدان،  امیرخجسته؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از دسترسی جاده ملایر از قهاوند به آزادراه تهران خبر داد و اظهار کرد: ورودی راه سیاه کمرعبدالرحیم میلاجرد نیازمند کارشناسی و جانمایی در ردیف ماده ۲۳ بود که با نشست‌های مختلف با مسؤولین استانی و وزارت راه این امر محقق شد.

 

وی بیان کرد: به دلیل اهمیت موضوع پیگیری‌هایی انجام شد و خوشبختانه امروز در ردیف ماده ۲۳ به منظور جذب اعتبارات ملی از سوی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: با حضور مدیرکل مسکن و شهرسازی استان طی دیدار با معاونان و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه نسبت به اتصال قهاوند به آزادراه تهران به منظور ارتباط و دسترسی آسان در کمترین زمان به آزادراه صحبت‌هایی شد چراکه این اتصال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند قهاوند را از بن بست خارج کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگرچه قهاوند از ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی خوبی برخوردار است اما متاسفانه به دلیل برخی از چالش‌ها و موانع آن طور که باید در خصوص این شهر در گذشته در سطوح ملی معرفی و برنامه ریزی صورت نگرفته است.

 

خجسته ادامه داد: به همین دلیل از مسئولان انتظار می‌رود بستر و فضایی فراهم شود که با حمایت‌های دولت و بخش خصوصی و با جذب سرمایه گذار بتوان بخش بزرگی از این چالش‌ها را برطرف کرد.

 

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان کرد: به منظور دسترسی آسان مردم قهاوند به خطوط ریلی ایستگاه راه‌ آ‌هن در محدوده (همه‌کسی) جانمایی صورت گرفته که نقش بسزایی در آینده توسعه این شهر ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal