آخرین اخبار

9. مرداد 1398 - 23:25   |   کد مطلب: 33070
مدیرکل دفتر فنی استاندار همدان:
همدان بیشترین فوتی را در سوانح درون‌شهری دارد
مدیرکل دفتر فنی استاندار همدان گفت: در سال گذشته ۶۱ نفردر سوانح درون شهری استان همدان جان باختند که شهرستان همدان با ۳۵ نفر، ملایر هشت، بهار ۶ و اسدآباد پنج فوتی بیشترین سهم را در این آمار به خود اختصاص دادند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایسنا، منطقه همدان، کیوان کاظمی مستقیمی پیش ازظهر چهارشنبه 9 مرداد در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، اظهار کرد: در سال ۷۰۰ هزار تصادف در شهرها و راه ها رخ می دهد که در این تعداد ۱۷هزار کشته و ۳۰۰ هزار مجروح برجای می ماند.

وی با بیان اینکه در کشور ۷ درصد تولید ناخالص ملی صرف تصادف می شود، عنوان کرد: تصادفات بعد از سکته دومین عامل مرگ و میر در کشور محسوب می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری همدان با بیان اینکه در سال ۸۸ حدود ۱۸۷ نفر متوفی در تصادف استان داشتیم که این میزان در سال ۹۷ به ۶۱ نفر رسیده است و در سال 97 در شهر همدان تعداد ۳۵ نفر در تصادفات کشته شدند، افزود: جمع کل تلفات درون شهری در سال ۹۷ نسبت به سال قبل ۱۹.۷ کاهش داشته ایم.

وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات در تیر، مرداد، شهریور و مهر صورت گرفته است، عنوان کرد: ۳۷ درصد کشته های رانندگی راکبان، ۳درصد ترک نشین و ۵۶ درصد عابرین پیاده در سطح شهر هستند.

کاظمی مستقمی درباره اقدامات کاهش تصادفات عابرین نیز گفت: آرام سازی سطح یک و دو، تعمیر و نوسازی ۳۷ پل عابر پیاده در همدان، راه اندازی سامانه پیامکی، استفاده از تصویربرداری هوایی، نصب دوربین های ثبت تخلف، نصب ۱۹ سرعتگیر و ایمن سازی مدارس حاشیه معابر درون شهری همدان بخشی از این اقدامات است.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال ۹۵ حدود ۴۹ نفر عابر پیاده کشته شدند که در سال ۹۶ تعداد ۷ نفر کاهش و در سال ۹۷ حدود ۱۱ نفر کاهش داشتیم که از ۹۵ تا ۹۷ با کاهش ۵۶ درصدی کاهش تلفات عابر پیاده مواجه هستیم همچنین از ۹۵ تا ۹۷ حدود ۱۵ هزار و ۶۶۰ موتور سیکلت توقیفی مورد بوده است.
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal