20. مرداد 1398 - 12:42   |   کد مطلب: 33191
فرماندار اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد دارای 11 سمن بوده که از این تعداد سمن و تشکل ها تنها 5 سمن فعال و مابقی غیرفعال و نیمه فعال هستند که تعداد کم سمن های این شهرستان به نسبت استان همدان مناسب نیست.

به گزارش آوای سیدجمال ، مجید درویشی در جلسه سمن ها و تشکل های مردمی شهرستان اسدآباد، اظهارکرد: باید سمن های مختلفی در بخش های مختلف به ویژه سمن های کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط اجتماعی نیز در این شهرستان تشکیل شود و افراد را برای این ایجاد این تشکل ها حمایت و ترغیب و تشویق کرد.

وی با بیان اینکه انتظار است این سمن ها در شهرستان بیشتر شکل بگیرد، افزود:بخش فرهنگی و نشاط جامعه با وجود و شکل گیری سمن هایی در این راستا بیشتر موجب تزریق روحیه نشاط و امید آفرینی در جامعه شهرستان خواهد بود.

درویشی با تاکید بر اینکه دولت تمام توان خود را برای حمایت از سمن ها و تشکل ها قرار داده، تصریح کرد:دولت ما مسئولان را نیز مکلف کرده که در کنار شما بوده و دوش به دوش شما حرکت کنیم چرا که بسیاری از مشکلات و آسیب ها و بزه ها و بیماری ها ممکن است گریبانگیر هر فرد و یا خانواده هر شخص شود که وجود این سمن ها با امید بخشی لازم موثر خواهد بود.

درویشی با بیان اینکه هر جا که کار به مردم سپرده شد موفقیت بیشتری حاصل شده، خاطر نشان کرد:کار سمن ها کاری باارزش بوده و نجات جان یک انسان هم بزرگترین عبادت در زندگی ما انسانها به شمار می رود.

درویشی با اشاره به اینکه در حال حاضر  از 11 سمن موجود شهرستان 6 سمن در سطح شهرستان غیرفعال و نیمه فعال هستند، یادآور شد:2 سمن جدید نیز برای راه اندازی در دست اقدام بوده که نیاز است نسبت به فعال کردن سمن های غیرفعال و نیمه فعال شهرستان پیگیری و حمایت کنیم.
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal