آخرین اخبار

22. مرداد 1398 - 12:00   |   کد مطلب: 33209
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: پس از دیدار جمعی از جهادگران با رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته، معظم له پیامی مهم با عنوان *جوانان عزیز گروه های جهادی و بسیج سازندگی* را صادر نمودند که مقرراست در اجتماع بزرگ جهادگران قرائت شود.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با راه دانا گفت: پس از دیدار جمعی از جهادگران با رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته، معظم له پیامی مهم با عنوان *جوانان عزیز گروه های جهادی و بسیج سازندگی* را صادر نمودند که مقرراست در اجتماع بزرگ جهادگران قرائت شود.

 

زهرایی گفت: در این همایش سخنرانان کشوری و لشکری و برخی از جهادگران به سخنرانی خواهند پرداخت و این پیام مهم مبنای جدید حرکت گروه های جهادی قرار خواهد گرفت.

 

رییس بسیج سازندگی افزود: این مراسم روز ۴شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۵ در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه منویات حضرت امام خامنه ای در چندین نوبت فعالیت های گروه های جهادی بسیج سازندگی را مورد تفقد قرار داده اند؛ افزود: حضرت آقا از تعابیری چون تصویر واقعی کشور و مژده آینده بهتر استفاده نموده اند و در بیانیه گام دوم انقلاب صف طولانی برای حضور در این اردوها را از دستاوردهای انقلاب معرفی کردند.

 

زهرایی در پایان گفت:این سرمایه عظیم نیروی انسانی می بایست توسط نهادهای حاکمیتی ودستگاههای اجرایی به بهترین شیوه بکارگیری شودوعرصه های خدمت گذاری این عزیزان دردستگاههای اجرایی به دوراز بروکراسی وپیچ وخم اداری رسمیت پیدا کند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal