آخرین اخبار

31. مرداد 1398 - 10:18   |   کد مطلب: 33294
سرپرست علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از بهره‌برداری دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهنام‌رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به برنامه های هفته دولت، اظهار کرد: امسال در هفته دولت دو پروژه مرکز خدمات جامع سلامت در دو روستای اقاجانبلاغی و چنارسفلی با اعتبار یک میلیارد و 550 میلیون تومان به بهره بردری می رسد.

 

وی گفت: مرکز جامع سلامت بوعلی سینا در زمینی به مساحت 540 مترمربع ساخته شده است که برای ساخت آن 750 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

سرپرست علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد افزود: یک هزار و 903 نفر از اهالی روستای آقاجانبلاغی از خدمات مرکز جامع سلامت بهره مند خواهند شد.

 

وی گفت : برای ساخت مرکز جامع سلامت چنارسفلی نیز در زمینی به مساحت 640 مترمربع ساخته شده که برای ساخت آن 800 میلیون تومان اعتبار  از محل اعلتیارات استانی هزینه شده است.

 

مخصوصی افزود: با بهره برداری از این پروژه 5 هزار و 200 نفر از اهالی چنار سفلی از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

 

وی گفت: در این مراکز یک نفر پزشک، یک ماما، یک نفر در قسمت پذیرش ، یک نفر دارویار، دو نیروی خدماتی، یک نیروی فنی، سرایدار مشغول به کار خواهند شد.

 

مخصوصی با بیان اینکه پروژه های مرکز سلامت روستاها در حال تجهیزات کامل هستند، افزود: مرکز جامع ملت، هتلینگ بخشهای اطفال و محوطه سازی بیمارستان  در حال انجام است و ممکن است محل جانمایی ام.آر.آی را در محل بیمارستان قائم(عج) کلنگ زنی شود.

عصرهمدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal