آخرین اخبار

3. شهريور 1398 - 14:08   |   کد مطلب: 33319
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان:
جنگ اصلی ما در حوزه هنر و ادبیات است
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه جنگ اصلی ما در حوزه هنر و ادبیات است افزود: ما باید هنرمندانه برای مخاطبان تولید داشته باشیم و اگر تولیدات هنرمندانه و با توجه به نیار نباشد به اهداف مدنظر نمی رسیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از عصر همدان, حسین ربیعی صبح امروز در افتتاحیه نخستین دوره توانمند سازی تولید محتوای شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی در جمع فعالان مجازی کشور  در همدان با اشاره به بیانات امامین انقلاب گفت: جملات امامین انقلاب می تواند راهگشای ما در حوزه فصای مجازی باشد.

 

وی اظهار کرد: جمله حضرت امام ره در سال ۶۷ یک کلمه کاربردی دارند که فرمودند کار بچه های جنگ تمام شد ولی جنگ شما تازه شروع شده و این به این معناست که عملیات ها در عرصه هنر و انقلاب اتفاق می افتد.

 

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با تاکید بر اینکه جنگ اصلی ما در حوزه هنر و ادبیات است افزود: ما باید هنرمندانه برای مخاطبان تولید داشته باشیم و اگر تولیدات هنرمندانه و با توجه به نیار نباشد به اهداف مدنظر نمی رسیم.

 

وی ادامه داد: ما توانمند فنی زیادی داریم ولی به بحث ادبیات و هنر باید بیشتر توجه کنیم.

 

ربیعی با بیان اینکه امروز بسیج پرچمدار جریان اصلی و انقلابی ما در فضای مجازی است افزود: مقام معظم رهبری در سال ۹۴ فرمودند که باید از انفعال در فضای مجازی خارج شویم که بسیج در عرصه فعال مجازی قدم برداشته و امیدواریم سایر دستگاه ها هم حضور فعال داشته باشند.

 

وی ادامه داد: تاکیدات مقام معطم رهبری در فضای مجازی شامل تمرکز در تصمیم گیری, جدیت در اجرا, هماهنگی میان دستگاه ها و پرهیز از موازی کاری و تعارض بود.

 

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان عنوان کرد: امروز چتر بسیج را بر سر فعالان فضای مجازی بسیج در این حوزه گسترده میبینیم.

 

وی در پایان تاکید کرد: باید با قدرت در جنگ تمام عیار با دشمن غلبه کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal