آخرین اخبار

9. شهريور 1398 - 21:19   |   کد مطلب: 33379
امام جمعه شهر اسدآباد گفت: هیأت مذهبی بدون روحانی چراغ ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر اسدآباد با تأکید نمازگزاران بر دوری از گناهان و رعایت تقوای الهی، به ویژگیهای توبه اشاره کرد و اظهار داشت: اشک دیده یکی از شرایط توبه است و اگر دل شکسته شود و اشک جاری شد، آن توبه پذیرفته خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۸ شهریور با عنوان روز مبارزه با تروریست نامگذاری شده است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۷ هزار شهید در سطح کشور ترور شدند که دو نفر از انان در جایگاه رئیس جمهور و نخست وزیر به شهادت رسیدند.

 

امام جمعه اسدآباد با گرامیداشت هفته دولت، گفت: آقای شاهرخی استاندار همدان افتخار استان است و امروز در بین نمازگزاران اسداباد حاضر شدند.

 

وی با اشاره به احیا دوباره بیمارستان امیرالمؤمنین ع گفت: ۳۷ پروژه عمرانی خدماتی در اسدآباد به بهره برداری رسید که امروز ۲۴ پروژه با حضور استاندار افتتاح شد.

 

امام جمعه اسداباد با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب، گفت: ایشان فرمودند که دولت خود را دچار حاشیه نکند، و ما شاهدیم که استاندار همدان جز استاندارانی است که دنبال حاشیه نیست.

 

حسینی به تدوین برنامه های استاندار در استان اشاره کرد و گفت: در این برنامه همه حوزه های مختلف دیده شده است.

 

وی با اشاره به آغاز دهه محرم، گفت: باید پیام امام حسین ع را در روز عاشورا احیا کنیم و به آن بپردازیم.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: هیأت های عزاداری بدون روحانی چراغ ندارد و باید در هر هیأت از روحانیت استفاده شود و نماز اول وقت به پا داشته شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal