2. مهر 1398 - 20:33   |   کد مطلب: 33613
مدیر مرکز رشد، نوآوری و خلاقیت اسدآباد از پرداخت یک میلیارد و 730 میلیون ریال اعتبار به واحدهای فناور این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات از ابتدای سال تا کنون به واحدهای فناور متقاضی تسهیلات شهرستان از محل صندوق پارک علم و فناوری پرداخت شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، علی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 7 واحد فناور در اسدآباد و اشتغالزایی این واحدها برای 7 نفر از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد: متأسفانه در مرکز رشد و نوآوری اسدآباد فضای کافی برای استقرار واحدهای فناور وجود ندارد و در حال حاضر این مرکز در دانشگاه پیام نور شهرستان در حال فعالیت است.

 

وی تصریح کرد: با پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اعتباری افزون بر 350 میلیون تومان برای تجهیز مرکز رشد این شهرستان اختصاص یافته که تخصیص و دریافت این اعتبار منوط بر فضا بوده و هنوز موفق به دریافت اعتبار اختصاص یافته نشده ایم.

 

موسوی با اشاره به اینکه متأسفانه در حال حاضر بیشتر واحدهای فناور به علت نبود فضا در شرایط فعلی در حال ترک شهرستان و استقرار در مرکز استان هستند، افزود: 12 واحد طرح فناورانه این شهرستان داوری شده و 7 واحد قرارداد استقرار دارند که به علت نبود فضا تنها به دو واحد از واحدهای فناور فضا تخصیص داده شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه مورد از واحدهای فناور شهرستان در مرحله رشد، یک واحد پیش رشد و مابقی در مرحله کانونی پذیرش شده قرار دارند، خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار در تاریخ اسدآباد یکی از جوانان اسدآبادی به نام یونس وصالی در رشته نوآوری و خلاقیت جوان نمونه استان معرفی شد که این امر برای دیار سیدجمال الدین اسدآبادی موجب افتخار بسیاری است.

 

مدیر مرکز رشد، نوآوری و خلاقیت اسدآباد با اشاره به 4 ثبت اختراع از ابتدای سال تا کنون توسط مرکز رشد شهرستان اظهار کرد: امسال واحد فناور بازیهای یارانه ای "سرآمد" اسدآباد با قراردادی که با آموزش و پرورش به صورت پایلوت و آزمایشی در استان همدان داشته، افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال درآمدزایی و فروش به همراه داشته که این واحد فناور بهترین واحد کارآفرین شناخته شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal