آخرین اخبار

12. مهر 1398 - 23:41   |   کد مطلب: 33714
نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های گروه علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نتایج را مشاهده کنند.

پذیرفته شدگان قطعی این مرحله برای نام نویسی می‌توانند در یکی از روز‌های یکشنبه و یا دوشنبه ۱۴ و ۱۵ مهر به واحد‌های دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند و مراجعه نکردن پذیرفته شدگان در روز‌های تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

همچنین داوطلبانی که نتیجه آن‌ها به صورت ذخیره اعلام شده است لازم است در یکی از روز‌های یکشنبه یا دوشنبه ۱۴ و ۱۵ مهر با مراجعه به واحد دانشگاهی مربوطه و با تکمیل فرم شماره ۱۵ و دریافت رسید آمادگی خود را به منظور ثبت نام اعلام کنند و سپس در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۶ مهر ماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه تا در صورت تکمیل نشدن ظرفیت با پذیرفته شدگان اصلی و با رعایت تقدم نمره تا حد ظرفیت از آن‌ها ثبت نام به عمل آید.

 

مراجعه نکردن افرادی که اسامی آن‌ها به عنوان ذخیره‌ها اعلام شده است؛ در روز‌های تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود.

از آنجایی که مطابق مصوبه ۷ مهر ماه شورای سنجش و پذیرش، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی تنها برای رشته محل‌های گروه علوم پزشکی انجام شده است لذا برای آن دسته از داوطلبان که در گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی در تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند نتیجه‌ای اعلام نشده است و این داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه اعلام نتایج این مرحله و ارائه اطلاعات حساب بانکی مورد نظر وجه پرداختی خود به منظور انتخاب رشته را دریافت کنند.

اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش درباره نحوه، چگونگی و مدارک لازم به منظور ثبت نام پذیرفته شدگان شنبه ۱۳ مهر از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal