آخرین اخبار

6. مهر 1400 - 19:39   |   کد مطلب: 40167
نتایج دوره های کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این بر روی سامانه www.azmoon.org قرار گرفته است.

به گزارش آوای سیدجمال، پذیرفته شدگان قطعی انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ می توانند  از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۶ مهر تا پایان روز شنبه ۱۰ مهر با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

 

 

این دسته از پذیرفته شدگان می توانند برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir  قرار گرفته است، مراجعه کنند.

 

 

آن دسته از داوطلبانی که نتایج آن ها به صورت ذخیره اعلام شده، می توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ مهر ماه با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org  نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت کنند.

 

 

مراجعه نکردن به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام است و هیچ گونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد.

 

پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل کرده اند، اعلام خواهد شد.

 

 

همچنین پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از امروز سه شنبه ۶ مهر ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

 

نتایج دوره های کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این بر روی سامانه www.azmoon.org قرار گرفته است.

 

پذیرفته شدگان تمامی محل های دانشگاهی برای اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal