آخرین اخبار

15. مهر 1398 - 14:52   |   کد مطلب: 33745
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری پروژه 20 ساله کانون فرهنگی، تربیتی شهید طائفی این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، غلامرضا همایی لطیف اظهار کرد:این پروژه به عنوان یکی از پروژه های شاخص آموزش و پرورش شهرستان  از 10 سال پیش به دلیل نبود اعتبار غیر فعال و راکد باقی مانده بود که با   پیگیری های نماینده مردم شهرستان و سفر سال گذشته  رئیس سازمان نوسازی مدارس و  معاون وزیر آموزش و پرورش   به اسدآباد این پروژه  امسال پس از 10 سال مجدد فعال شده است  .

 

وی گفت: با سفر سال گذشته  رئیس سازمان نوسازی مدارس و  معاون وزیر آموزش و پرورش بت شهرستان  اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان از محل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به این پروژه سال در سال گذشته تخصیص یافت که این پروژه 20 ساله نیمه کاره را از بلاتکلیفی خارج  کرده و در حال حاضر با فعال شدن دوباره  این پروژه ،طرح فوق در مرحله نماکاری قرار دارد که تا پایان سال پروژه مورد نظر تکمیل و افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

همایی لطیف با بیان اینکه اسدآباد خانه معلم ندارد، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه مهم حوزه آموزش و پرورش مشکل خانه معلم و کانون فرهنگی و تربیتی شهرستان مرتفع خواهد شد.

 

وی با اشاره به اخذ 200 میلیون تومان اعتبار نقد برای راه اندازی درمانگاه فرهنگیان اسدآباد با پیگیری نماینده شهرستان نیز  تصریح کرد: تا پایان ماه سال جاری درمانگاه فرهنگیان اسدآباد افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

همایی لطیف در ادامه یاد آور شد:در حال حاضر 24 پروژه آموزشی ،فضای فرهنگی و ورزشی در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان با اعتباری افزون بر 6 میلیارد تومان  توسط اداره کل نوسازی مدارس در دست اجرا بوده که از این تعداد 6 پروژه به بهره برداری رسیده  و از 24 طرح تعداد 5 طرح مربوط به بنیاد برکت است./ایسنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal