آخرین اخبار

20. مهر 1398 - 15:19   |   کد مطلب: 33785
فرماندار شهرستان اسداباد بابیان اینکه متولی ساخت کتابخانه استاندارد در حال حاضر راه و شهرسازی است که این دستگاه اجرایی درگیر پروژه های بززگتری است ، اظهار کرد: می‌طلبد که اداره کل کتابخانه استان امر ساخت این پروژه را به دست بگیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در انجمن کتابخانه های شهرستان اسداباد بابیان اینکه متولی ساخت کتابخانه استاندارد در حال حاضر راه و شهرسازی است که این دستگاه اجرایی درگیر پروژه های بززگتری است ، اظهار کرد: می‌طلبد که اداره کل کتابخانه استان امر ساخت این پروژه را به دست بگیرد.

 

وی گفت: در این شهرستان ۳۰ هزار نفر دانش اموز ، دانشجو و جامعه فرهنگی وجود دارد که ظرفیت خوبی برای تشویق آنان به امر کتاب خوانی است.

 

 

فرماندار شهرستان اسداباد بااشاره به فضای بنای یادبود سیدجمال و وجود تجهیزات مناسب کتابخوانی در این فضا، گفت: اداره کتابخانه‌ها باید با بررسی این فضا آن را برای امر کتابخوانی استفاده کنند.

 

 

وی هنر خوشنویسی اسدآباد را افتخاری برای استان و شهرستان خواند و گفت: وضعیت سرانه کتابخانه با وجود ۶ کتابخانه در این شهرستان کم است و باید تا برنامه ششم به ۷.۲ درصد برسد.

 

 

درویشی با بیان اینکه آقای فعله‌گری جز شهرداران موفق استان همدان است که با پذیرش مسئولیت در شهرداری اسدآباد می توان اینده این شهر را بهتر دید، افزود: می طلبد شهردار از کتابخانه شهید رجایی بازدید کرده و در راستای مناسب سازی مسیر کتابخانه برای عبور معلولان اقدام شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal