به گزارش آوای سیدجمال، معصومه ایران پور در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکزجامع ارتباطات مردمی 1523 طی هفت ماهه سال جاری؛ گفت: دربازه زمانی مذکور 8 هزارو 500 تماس با مرکز 1523 گرفته شده که تمامی گزارشات واصله دراسرع وقت رسیدگی شده است.
وی با بیان اینکه نشتی قطعی آب، افت فشار، سرریز مخزن، کاهش و یا افزایش کلر آب مصرفی و تله متری از موارد مشکلات گزارش شده از سوی مشترکین روستایی بوده است؛ عنوان کرد: در این رابطه؛ 5 هزارو 183 مورد نشتی، 2 هزارو 609 مورد قطعی آب و افت فشار، 59 مورد سریز مخزن، 256 مورد کلرسنجی و 64 مورد تله متری گزارش شده است.
ایران پور با اشاره به اینکه مرکز جامع ارتباطات مردمی 1523 از ساعات ابتدایی صبح تا 8 شب با بهره گیری از کاربران و پس از این ساعت از طریق تلفن گویا به ثبت و ضبط گزارشات مردمی می پردازد؛عنوان کرد: شکایات و گزارشات واصله در بازه زمانی کمتر از 24 ساعت مورد رسیدگی قرار می گیرند.
کارشناس مرکز جامع ارتباطات مردمی 1523 ضمن اشاره به گزارشات دریافتی توسط مرکز جامع ارتباطات مردمی 1523 به تفکیک شهرستان؛ اظهارداشت: در7 ماهه سال جاری؛ یک هزارو 634 گزارش از روستاهای تابعه شهرستان همدان، 369 گزارش از روستاهای شهرستان نهاوند، 2 هزارو 84 مورد از شهرستان ملایر، 956 گزارش از روستاهای تابعه شهرستان کبودراهنگ، 189 گزارش از شهرستان فامنین، یک هزارو 452 گزارش از شهرستان رزن، یک هزارو 7 گزارش از شهرستان تویسرکان، 511 گزارش از شهرستان بهار و 307 گزارش از روستاهای شهرستان اسدآباد دریافت و رسیدگی شده است.
وی همچنین اعلام کرد: در مدت مشابه سال گذشته 2 هزارو 708 تماس تلفنی با مرکز جامع ارتباطات مردمی 1523 دریافت و پاسخگویی شد.
وی در نهایت با بیان اینکه مشترکین روستایی می توانند با بهره گیری از خدمات مرکز جامع ارتباطات مردمی 1523مشکلات روستای خود را در حوزه آب و فاضلاب مرتفع نمایند؛عنوان کرد: براساس طرح مذکور برای هرشهرستان دو پیمانکار با تیم عملیاتی در نظر گرفته شده که حداقل ظرف 3 ساعت مشکلات را مرتفع می نمایند.
انتهای پیام/
دیدگاه شما