آخرین اخبار

6. آبان 1398 - 13:32   |   کد مطلب: 33853
فرماندار شهرستان اسدآباد از تسویه بدهی دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی به راه و شهرسازی توسط وزیر علوم خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مجید درویشی،فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: زمین دانشگاه سیدجمال هنوز دارای سند نبوده که این امر موجب مشکلات برای این دانشگاه برای اختصاص اعتبار به منظور اجرای کار‌های عمرانی بود که در این سفر برای تسویه بدهی ۸۰۰ میلیون تومانی دانشگاه به راه و شهرسازی توسط وزیر کمک شد.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد از اخذ موافقت چند رشته کارشناسی ارشد برای دانشگاه سید جمال و پیام نور خبر داد و تصریح کرد: در این سفر موافقت با تهیه تجهیزات ورزشی برای ورزشگاه پیام نور توسط وزیر موافقت شد.

 

 

وی ساخت زمین مینی فوتبال در محیط دانشگاه سید جمال را از دیگر رهاورد‌های سفر وزیر به اسدآباد برشمرد و گفت: در این سفر علاوه بر کمک به پروژه المان شهدای گمنام اسدآباد، ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیز برای کمک به هزینه‌های جاری دانشجویی دانشگاه سیدجمال اختصاص یافت.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه از راه اندازی دانشکده فنی و حرفه‌ای اسدآباد در سال آینده خبر داد و گفت: براساس قول مساعد وزیر علوم در مهرماه سال آینده این دانشکده آماده پذیرش دانشجو خواهد بود.

 

 

وی بیان کرد: تزریق بودجه و اعتبار به محوطه سازی و پرداخت امتیاز آب و برق و گاز به دانشکده فنی و حرفه‌ای و آماده سازی و تجهیز دانشکده و اخذ موافقت شورای گسترش برای جذب دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای در سال ۹۹ از دیگر رهاورد‌های این سفر بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal