آخرین اخبار

6. مرداد 1401 - 13:50   |   کد مطلب: 42902
در راستای سفر وزیر علوم به عنوان نماینده ویژه دولت در اسدآباد شورای اداری تشکیل شد.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز ششم مردادماه، در جریان سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان همدان، وزیر علوم به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در جمع اعضای شورای اداری، فرهنگیان، ورزشکاران، ایثارگران، نخبگان و اساتید شهرستان اسدآباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان حضور یافت.

در این دیدار بعداز سخنان امام جمعه، نماینده و فرماندار، نمایندگانی جهادگران و روحانیون، دانشگاهیان، جوانان و نخبگان، کشاورزان ، بانوان و ایثارگران به پیرامون مشکلات حوزه های مرتبط پرداختند.

رجبی نماینده ایثارگران و جانبازان به موضوعاتی چون کمبود دارو گرانی آن، عدم بودجه فرهنگی در حوزه نویسندگی برای انتشار کتاب شهدا پرداخت و نسبت به بلاتکلیف ماندن یادمان شهدای گمنام در ورودی شهر اسدآباد گلایه کرد.

 

کرمی نماینده بانوان به عدم اشتغال برای بانوان بدسرپرست و بی سرپرست و نبود مرکز روانی درمانی مختص بانوان و زنان، و نبود مرکز فرهنگی و تفریحی مختص بانوان اشاره کرد و خواستار توجه به این امر شد.

 

حجت‌الاسلام خسروی ، نماینده جهادگران و روحانیون، بر توجه بیشتر به گروههای جهادی تأکید کرد و خواستار در اختیار گذاشتن امکانات اداری به گروههای جهادی شد چرا که در حال خاک خوردن هستند. او دغدغه جهادگران در کار عمرانی جهادی را  نبود مصالح دانست و گفت: نیروی جهادی از ما و امکانات از شما اداری ها؛ وی خواستار به خط شدن مسئولان برای عضویت درگروه جهادی شد. او گفت از دولت قبلی توقع نداشتیم اما از دولت انقلابی مردمی توقع می‌رود که اهتمام ویژه ای را با گروه های جهادی داشته باشند چراکه بدون چشم داشت کار می کنند. .
 

نماینده دانشگاهیان هم خواستار توجه به دانشگاهها شد و گفت: دانشگاه باید جامعه محور باشد باید مسئولان زیر ساخت دانشگاهی را فراهم کنند. دبیرخانه ستاد ملی جمعیت برای افزایش جمعیت جوان شکل بگیرد.

نماینده فرهنگیان همبلاتکلیفی در استخر شنا، مسکن فرهنگیان، خانه معلم و رسانه ای کردن هدیابه فرهنگیان بدون پرداخت از مطالبات فرهنگیان خواند.
نماینده جوانان و نخبگان ایجاد مرکز رشد و توجه به مشکلات جوانن در حوزه های مختلف اقتصادی و اشتغال اشاره کرد.
 
نماینده دانشجویان هم به مشکل خوابگاه دانشجویی و محوطه خاکی دانشگاه را بعداز 11 سال و کمبود اعتبارات فرهنگی برای انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه و  انتخابی گزینشی در استخدامی ها را از مطالبات برشمرد.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal