آخرین اخبار

9. آبان 1398 - 15:05   |   کد مطلب: 33880
زنگ ایثار و شهادت در سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده در مجتمع خلیج فارس شهر اسداباد نواخته شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته مبارک بسیج دانش آموزی ، مراسم زنگ ایثار و شهادت با حضور فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان در مجتمع خلیج فارس برگزار شد.

دراین مراسم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به وجود دو تفکر از ابتدای انقلاب تا کنون با عنوان تفکر عاشورایی و مقاومت - تفکر سازش، اظهار کرد: یکی از تفکراتی که از همان ابتدای انقلاب تابحال باعث شده که ملت ایران ، در برابر ظلم و زور گویی دشمنان تسلیم نشوند همان الگو پذیری از فرهنگ و قیام عاشوراست.

 

حجت الاسلام جمشید پورافزود: شهید فهمیده و دیگر شهدای ما در ۸ سال دفاع مقدس وبعد از آن  نشان دادند که حتی با نثار خون خود حاضر نخواهند بود که بیگانگان براین کشور مسلط شوند و برای مردم تصمیم بگیرند بلکه عزت و سربلندی و پیشرفت کشور به دست خود مردم است وهیچ وقت زیر بار ننگ و ذلت نخواهیم رفت که این همان پیام عاشورایی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در مقابل این تفکر، تفکری به نام  سازش وجود دارد که می گویند چرا جنگ و خونریزی بلکه به هر قیمتی شده صلح و سازش . این گونه افراد تنها به زندگی چند روزه دل خوش کرده وحاضرند حتی  با تسلیم همه چیز در برابر زندگی چندروزه عمر خود را سپری کنند.

 

در ادامه زنگ ایثار و شهادت با دستان فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نواخته شد و دانش آموزان به کلاس درس رفتند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal